|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, geen prima plaat. Alles wat na Dahmer komt word steeds slechter, vind ik. Doe mij maar Gloom/Grim reality [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 21-05-2011 17:05] |
|
quote: Macabre waardeloos? Nu begrijp ik waarom je Nailgun Massacre niks vindt. Je hebt geen gevoel voor humor en geen smaak |
|
nu ken ik Macabre al vanaf toen hun eerste plaat "Grim Reality" uitkwam maar nog steeds heb ik nooit ergens de echte namem van de bandleden gezien... is er hier iemand die die wel weet? |
|
Hun echte namen staan op www.metal-archives.com Je moet dan op het tabje members klikken en vervolgens op hun bijnamen, daar vind je dan hun echte namen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: ok bedankt! |
|
Is er iemand die mij kan helpen aan de flyer -digitaal dan wel op papier- van de Masters of Murder-tour in 2001, waar ook de Metropool in Hengelo werd aangedaan? Watch and weep, you furry fucker. |
|
Niet slecht ook niet verrassend, maar zeker niet slecht. [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 04-09-2020 15:21] |
|
Die plaat mag gaan komen. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 22-10-2020 13:18] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Plaat inmiddels een stuk of vijf keer gedraaid. Beter dan de vorige, maar dat was natuurlijk niet zo heel erg moeilijk. All-round weer wat steviger, al wordt het gaspedaal maar heel af toe helemaal naar beneden. De balans kleuter-refreintjes/death-metal is weer wat beter, maar een aantal songs (vb. Joe Ball was his name) waren beter geweest in een akoestische versie (als Macabre Minstrels). Een aantal nummers springen er kwalitatief uit: Slaughterhouse, The Lake of Fire, Now it's Time to Pay en The Murder Mack. Warte Warte is te triest voor woorden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |