IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Macabre Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-05-2011 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aaaah

toch kenners

ik ben vooral blij dat ze enkele van de fun-nummers ook live spelen, maar eigenlijk ban ik wel tevreden over de plaat ook. Origineel en niet overdone, met een kampvuursfeertje.


signature


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 21-05-2011 17:05 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2011 10:22 schreef Hypnos het volgende:
jammer dat niemand de nieuwe lijkt te hebben

prima plaat


Nee, geen prima plaat. Alles wat na Dahmer komt word steeds slechter, vind ik. Doe mij maar Gloom/Grim reality

[Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 21-05-2011 17:05]


Slowrunner Records
Usericon van Slowrunner Records
Posted 23-05-2011 10:08 by Slowrunner Records Wijzig reactieProfiel van Slowrunner RecordsQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/slowrunnerrecords/

quote:
Op 28 mei 2010 23:47 schreef De Tegenpartij het volgende:
Qua cd ken ik het niet, wel jaren geleden een eer live gezien. Met zo'n piepstemmetje, als ik het me goed kan herinneren. Ik vond het iig waardeloos. Op cd komt dat wel over?


Macabre waardeloos?

Nu begrijp ik waarom je Nailgun Massacre niks vindt. Je hebt geen gevoel voor humor en geen smaak



mokka
Usericon van mokka
Posted 20-03-2012 20:05 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

nu ken ik Macabre al vanaf toen hun eerste plaat "Grim Reality" uitkwam maar nog steeds heb ik nooit ergens de echte namem van de bandleden gezien...
is er hier iemand die die wel weet?


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 20-03-2012 20:22 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Hun echte namen staan op www.metal-archives.com

Je moet dan op het tabje members klikken en vervolgens op hun bijnamen, daar vind je dan hun echte namen.


Never have so many sacrificed so much for so few


mokka
Usericon van mokka
Posted 20-03-2012 23:41 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2012 20:22 schreef jeroen83 het volgende:
Hun echte namen staan op www.metal-archives.com

Je moet dan op het tabje members klikken en vervolgens op hun bijnamen, daar vind je dan hun echte namen.

ok bedankt!


Maximus Ratticus
Usericon van Maximus Ratticus
Posted 08-10-2012 13:00 by Maximus Ratticus Wijzig reactieProfiel van Maximus RatticusQuote dit bericht

Is er iemand die mij kan helpen aan de flyer -digitaal dan wel op papier- van de Masters of Murder-tour in 2001, waar ook de Metropool in Hengelo werd aangedaan?


Watch and weep, you furry fucker.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 04-09-2020 15:20 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Niet slecht ook niet verrassend, maar zeker niet slecht.



[Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 04-09-2020 15:21]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-09-2020 11:01 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Die plaat mag gaan komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 22-10-2020 13:18]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-10-2020 13:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-11-2020 17:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Plaat inmiddels een stuk of vijf keer gedraaid. Beter dan de vorige, maar dat was natuurlijk niet zo heel erg moeilijk.

All-round weer wat steviger, al wordt het gaspedaal maar heel af toe helemaal naar beneden. De balans kleuter-refreintjes/death-metal is weer wat beter, maar een aantal songs (vb. Joe Ball was his name) waren beter geweest in een akoestische versie (als Macabre Minstrels). Een aantal nummers springen er kwalitatief uit: Slaughterhouse, The Lake of Fire, Now it's Time to Pay en The Murder Mack. Warte Warte is te triest voor woorden.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen