|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
a: schijtbands b: geleen c: 7 treuro voor die bands is te veel. d: ik heb een onregelmatige stoelgang. ik ga niet [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 01-03-2003 14:30] No meat is sweater |
|
ik ga niet; heb die dag ons eerste optreden met mn band Error. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: pfff zeg dan niks |
|
sorry, ik denk dat ik naar Freak Kitchen ga...maar toch succes gewenst |
|
quote: ik zal het onthouden voor de volgende keer. No meat is sweater |
|
Ik kom wel ff koekeloeren. |
|
quote: Mongool *krrrt* |
|
quote: |
|
Ik ga zeker kijken, wat zeg ik, ik ga helemaal uit mijn dak bij Mytholic!!! Wat een wereld band Bonnie, is er ook iets van een gastenlijst voor m'n vriendin ofzo?? |
|
quote: gare vent... weet ik niet of er een gastenlijst is. ga er maar niet vanuit. |
|
quote: Alcoholist *plbrrr* No meat is sweater |
|
Ik kom waarschijnlijk met Monique langs.Moet natuurlijk vervoer zien te regelen want.............uiteraard willen wij ook genieten van enkele goudgele rakkers Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
He Hub, misschien dat ik ook ga, dan kom ik jullie wel oppikken |
|
quote: Dat zou echt geweldig zijn Kun je dan ook de X-mass pre-party fotoos meenemen.Die heb ik nodig voor de LOMP cd Vandaag wederom TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat is goed |
|
Komende zaterdag bij Mytholic..........TJOKKEEEEEEEEFOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Klinkt best ok ! maar om 200 km daarvoor in de auto te zitten The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik ben d'r zeker!!! Alleen jammer dat After Forever er niet bij is |
|
quote: TJOKKEFOLL !!!!! |
|
Hey Shredhead,we moeten wel nog wat afspreken voor zaterdag(Monique gaat waarschijnlijk niet mee). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub! Ik ben om 17:30 bij jou, gaan we eerst nog ff Jaffa verrassen met onze komst Gaan er nog meer mee? Ik vertrek vanuit Venlo en heb nog 2 of 3 plaatsen over.. |
|
quote: Dat word een leuk TJOKKEFOLL feestje met onze zuip-collega Bonnie die moet spelen vanavond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
och ja, ik ga wel aan de redbull |
|
Dan drink ik die pilsjes van jou wel op Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat is goed |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |