|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Oei-je-joei Tja,dat zijn we ondertussen al gewoon van het Danzig-kamp,nietwaar?Ik denk niet dat de Glenn een simpel karakter heeft...en zeker niet om mee samen te spelen. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: lijkt me ook niet, nee... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik hoop dat die ander twee ook weggaan, en dat Glennemans gewoon terug naar the Misfits gaat, albums als I & II zal 'ie toch niet meer maken. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Terug naar Misfits gaat ie niet, stond ook in de nieuwsletter. Maar inderdaad de oude cd zijn goed, maar moet zeggen dan 7 : 77 ook vrij goed is, en nog een... kan ff niet op de naam komen ...6:66 heet ie geloof ik, ja ja orginaliteit ! // edit: 6:66 Satans Child// [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 06-03-2003 8:17] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Zal toch niet lang duren voor de band weer compleet is... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 06-03-2003 8:18] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Tommy Victor is back in DANZIG! Tommy Victor of Prong will be joining the band for the Blackest of The Black dates this May. The band features Tommy Victor on guitar, Johnny Kelly on drums, and Howie Pyro on bass. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zou niet lang duren, ik lijk nostradamus wel! |
|
een dvd van danzig, check : quote: [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 10-04-2003 8:07] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: bestaat Prong nou alweer niet meer??? |
|
Zoals bekend is heeft Glenn een beetje last van attitude !!! Maar z'n muziek mag er wezen Wiegen Meister ! |
|
quote: Dat zou ondertussen de derde keer zijn |
|
quote: Jawel, ze zitten nu in de studio om een nieuwe cd op te nemen. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Danzig moet de oude line-up bij elkaar krijgen, die eerste 2-3 cd's waren zo evil. Weinig bands die zo duister en ziek kunnen klinken... They will have been reduced to the status of domestic animals. http://www.cyphercore.com |
|
6:66 en I luciferi zijn ook erg goed moet ik zeggen, weer lekker hard en evil. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
dat danzig uberhaupt nog bestond... |
|
Rot toch op met die vent, laat ie maar een trio beginnen, met Manson en Bowie. En val mij er niet mee lastig. |
|
Ehm...er staat toch niet 'Krieg..ajb reageer'?? Danzig heeft best een paar aardige nummers. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Op 4p staan alleen maar èrg aardige nummers. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Heer Krieg stond vermeld, gelijk maar weer reageren, mij best hoor, mevrouw Vampie, ik lach erom(grapje). Die man valt me lastig als ik slaap, hij gooit zand over me heen. Elke keer zie ik hem in bladen staan, dan denk ik, die man heeft nog nooit iets goeds uitgebracht op cd. Maar wel op de cover van 'n blad. Net zo nep als Steele, niet naar de sportschool wel in laten spuiten en dan doen alsof ze Stallone zijn. |
|
ik had juist ergens gelezen, dat meneer danzig juist toch weer zich bij de misfits zou herenigen. of was het nou samhain??? lastig, dat klote korte-termijn geheugen bij mij. Oud Vuil. |
|
quote: *zucht* kun je ook nog iets anders dan bands afkraken? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: nix over gehoord... maar zou wel erg gaaf zijn!!! |
|
quote: * zucht * je bent ook wel een beetje heer mopperkont, hoor. Oud Vuil. |
|
quote:Nee, mensen afkraken kan het heerschap ook. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |