|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Daarvoor moet je bij Bint zijn... (en Jenje weet er vast ook wel een paar op te noemen dunkt me) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 20-08-2001 17:25] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
dus geen : -bierestaffetes -4 biertjes in een vierkant zetten en dan kikkersprongen naar het volgende biertje -bier uit sokken drinken -bier met dobbelspelletjes -biercantus en dat soort ongein? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Dat moet je me's uitleggen.... Biespelletjes met niet-drinkende mensen lijkt me bij voorbaat niet leuk. Vooral omdat de spelletjes steeds leuker worden. (afhankelijk van hoe snel je (bier)drinkt toch?......?) |
|
Ik speel niet met bier. Dat vind ik zonde .. |
|
|
|
Een bierspel is me altijd bijgebleven,uit m'n studententijd...go-carts met trappers huren en de deelnemers tegen elkaar laten racen.Bij elke ronde(controlepost aanwezig)moet je wel een 33-er ad fundum leegmaken.Kan je verzekeren...na 15 rondjes waren er al een paar die de verkeerde kant opreden... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ken je AlcoholPoly niet? Een variant op het alom bekende Monopoly. In een notendop uitgelegd: je hebt een aantal brouwerijen die elk een bepaalde biersoort hebben. Die brouwerijen worden verdeeld. Als je op iemand zijn brouwerij komt moet je een pintje van hen nemen. Tegen dat je terug bij start bent moet al je bier op zijn. Normaal speel je dit met allerlei 'zware' biersoorten zoals Bush, Delirium Tremens en dergelijke, maar je kan het evengoed spelen met verschillende gewone bieren. Beers up!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Tsja... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Je neemt een kookwekker en stel een tijd in je gaat dan met een paar luitjes in een kringetje zitten en je laat steeds een balletje rond gaan als dan de wekker gaat moet de gene die het balletje voor het laatst had het hele glas met drank dat dus in het midden moet staan leegdrinken |
|
Je neemt een spoorboekje, hier zoek je de Stoptrein van Den-helder naar Nijmegen, tussen elk station drink je een biertje maar ook binnen de tijd die de trein er over rijdt, het begin is wel te doen maar verder bij zaandam en a'dam wordt het al leuker. Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
ik heb vandaag wel snoeihard verloren met dopjes gooien zeg, damn! en daarna gewonnen |
|
quote: "zap de neger" moeten we toch maarris op school doen...maar die kan niet in de buitenlucht....daar heb je een tv voor nodig |
|
quote: STOER, dit moet ik ook eens gaan proberen, iemand interesse?? Misschien iets voor op een volgende ZM meeting??? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Uitleg "Zap-de-Neger" (dit is niet rasistisch bedoeld) benodigdheden: 1. een tv met Afstandsbediening 2. een paar kratten bier 3. een wat gezelschap met z'n allen lekker voor de tv, elk persoon zapt 1 kanaal verder, diegene die op een neger etc. zapt moet drinken binnen een zelf te bepalen tijd en hoeveelheid. het zou ook zap de blanke genoemd kunnen zijn, uitleg: zal wel niet nodig zijn Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
Dat wordt flink atten dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
of wat algemener "Zap de commercial". Om de consumptie dan goed te bevorderen zou je effe Ned 1, 2, en 3, de BRT en nog meer buitenlandse publieke zenders uit je TV moeten halen zodat je alleen maar commerciele stations overhoudt.. Zatheid binnen 2 uur gegarandeerd |
|
quote: Da's ook een zeer goede variant Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
was inderdaad niet rassistisch bedoeld excuses |
|
Inhaleren tijdens het blowen. Dan 1 slok nemen en dan weer uitblazen. Dat minimaal 5 keer (proberen) vol te houden. Niet erg als het er minder zijn. Wel relaxed zijn ... Paar keer op Doa gedaan. Heh.. was...leuk... |
|
En natuurlijk de bekende kaartjeblazen en Juffen Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
bierbowling niet dat dat hierbij past.. "... in de openlucht gedaan kunnen worden ... je langer dan een half uur kunt doen ... ook voor niet-alcoholdrinkende mietjes leuk zijn ... snel en makkelijk in elkaar te flanzen zijn" maar toch : bierbowling [Dit bericht is gewijzigd door Twone op 31-10-2002 22:46] |
|
er bestaat ook nog bierbowling, maar de regels ken ik niet meer zo goed, ik denk dat wanneer je een strike smijt moet het ganse team een adfundum drinken, wanneer je in de goot smijt moet jij een adfundum drinken, je kent het, iedereen heel rap zat Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
niemand kent het geweldige 'Daft Bastard'? |
|
HEUY!!!! Live variant op "zap de neger", "zoek de neger" : ga in een kroeg zitten aan het raam en bij iedere neger die voorbij loopt een slok. Of met een paar man ieder een krat bier kopen, in een kringetje gaan zitten en bier gaan drinken, wie het langst op de krat blijft zitten heeft een krat bier gewonnen ( oh ja, ja mag ook niet opstaan om te pissen) |
|
quote: vin k een hele goede "zoek de neger" k krijg t nog druk van t weekend met al die varianten Proost Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |