IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : BIERSPELEN. Volgende pagina
Akasha666
Usericon van Akasha666
Posted 20-08-2001 17:13 by Akasha666 Wijzig reactieProfiel van Akasha666Quote dit bericht

Wie-o-wie kent er (oudhollandse) bierspelen, die:
... in de openlucht gedaan kunnen worden
... je langer dan een half uur kunt doen
... ook voor niet-alcoholdrinkende mietjes leuk zijn
... snel en makkelijk in elkaar te flanzen zijn

SPOED!

enne... het gaat hier om blikkies,
dus geen bierdop varianten.


Doet mijn maar een Hertog!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-08-2001 17:24 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Daarvoor moet je bij Bint zijn...

(en Jenje weet er vast ook wel een paar op te noemen dunkt me)

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 20-08-2001 17:25]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 20-08-2001 17:25 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

dus geen :
-bierestaffetes
-4 biertjes in een vierkant zetten en dan kikkersprongen naar het volgende biertje
-bier uit sokken drinken
-bier met dobbelspelletjes
-biercantus
en dat soort ongein?


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


HJBS
Usericon van HJBS
Posted 20-08-2001 18:28 by HJBS Wijzig reactieProfiel van HJBSQuote dit berichthttp://www.obscenery.myweb.nl

Dat moet je me's uitleggen.... Biespelletjes met niet-drinkende mensen lijkt me bij voorbaat niet leuk. Vooral omdat de spelletjes steeds leuker worden. (afhankelijk van hoe snel je (bier)drinkt toch?......?)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2001 18:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik speel niet met bier.
Dat vind ik zonde ..


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 20-08-2001 20:13 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 20-08-2001 20:15 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Een bierspel is me altijd bijgebleven,uit m'n studententijd...go-carts met trappers huren en de deelnemers tegen elkaar laten racen.Bij elke ronde(controlepost aanwezig)moet je wel een 33-er ad fundum leegmaken.Kan je verzekeren...na 15 rondjes waren er al een paar die de verkeerde kant opreden...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 20-08-2001 20:18 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ken je AlcoholPoly niet? Een variant op het alom bekende Monopoly. In een notendop uitgelegd: je hebt een aantal brouwerijen die elk een bepaalde biersoort hebben. Die brouwerijen worden verdeeld. Als je op iemand zijn brouwerij komt moet je een pintje van hen nemen. Tegen dat je terug bij start bent moet al je bier op zijn. Normaal speel je dit met allerlei 'zware' biersoorten zoals Bush, Delirium Tremens en dergelijke, maar je kan het evengoed spelen met verschillende gewone bieren.
Beers up!!!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-08-2001 20:18 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2001 18:43 schreef Jenje het volgende:
Ik speel niet met bier.
Dat vind ik zonde ..


Tsja...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Most wanted person
Usericon van Most wanted person
Posted 29-09-2001 14:07 by Most wanted person Wijzig reactieProfiel van Most wanted personQuote dit bericht

Je neemt een kookwekker en stel een tijd in je gaat dan met een paar luitjes in een kringetje zitten en je laat steeds een balletje rond gaan als dan de wekker gaat moet de gene die het balletje voor het laatst had het hele glas met drank dat dus in het midden moet staan leegdrinken


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 31-10-2002 20:09 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Je neemt een spoorboekje, hier zoek je de Stoptrein van Den-helder naar Nijmegen, tussen elk station drink je een biertje maar ook binnen de tijd die de trein er over rijdt, het begin is wel te doen maar verder bij zaandam en a'dam wordt het al leuker.


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-10-2002 20:21 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb vandaag wel snoeihard verloren met dopjes gooien zeg, damn!

en daarna gewonnen


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 31-10-2002 21:52 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 20:09 schreef Dark_child het volgende:
Je neemt een spoorboekje, hier zoek je de Stoptrein van Den-helder naar Nijmegen, tussen elk station drink je een biertje maar ook binnen de tijd die de trein er over rijdt, het begin is wel te doen maar verder bij zaandam en a'dam wordt het al leuker.


"zap de neger" moeten we toch maarris op school doen...maar die kan niet in de buitenlucht....daar heb je een tv voor nodig


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 31-10-2002 21:54 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 augustus 2001 20:15 schreef madeline usher het volgende:
Een bierspel is me altijd bijgebleven,uit m'n studententijd...go-carts met trappers huren en de deelnemers tegen elkaar laten racen.Bij elke ronde(controlepost aanwezig)moet je wel een 33-er ad fundum leegmaken.Kan je verzekeren...na 15 rondjes waren er al een paar die de verkeerde kant opreden...


STOER, dit moet ik ook eens gaan proberen, iemand interesse?? Misschien iets voor op een volgende ZM meeting???


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 31-10-2002 21:56 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 21:52 schreef DeCiPhEr het volgende:
"zap de neger" moeten we toch maarris op school doen...maar die kan niet in de buitenlucht....daar heb je een tv voor nodig


Uitleg "Zap-de-Neger" (dit is niet rasistisch bedoeld)

benodigdheden:
1. een tv met Afstandsbediening
2. een paar kratten bier
3. een wat gezelschap

met z'n allen lekker voor de tv, elk persoon zapt 1 kanaal verder, diegene die op een neger etc. zapt moet drinken binnen een zelf te bepalen tijd en hoeveelheid.

het zou ook zap de blanke genoemd kunnen zijn, uitleg: zal wel niet nodig zijn


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-10-2002 21:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Dat wordt flink atten dan


"This one is older than shit, heavier than time!"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-10-2002 22:00 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

of wat algemener "Zap de commercial". Om de consumptie dan goed te bevorderen zou je effe Ned 1, 2, en 3, de BRT en nog meer buitenlandse publieke zenders uit je TV moeten halen zodat je alleen maar commerciele stations overhoudt..

Zatheid binnen 2 uur gegarandeerd



Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 31-10-2002 22:01 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 22:00 schreef Judge M. het volgende:
of wat algemener "Zap de commercial". Om de consumptie dan goed te bevorderen zou je effe Ned 1, 2, en 3, de BRT en nog meer buitenlandse publieke zenders uit je TV moeten halen zodat je alleen maar commerciele stations overhoudt..

Zatheid binnen 2 uur gegarandeerd


Da's ook een zeer goede variant


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 31-10-2002 22:01 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

was inderdaad niet rassistisch bedoeld excuses


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 31-10-2002 22:01 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Inhaleren tijdens het blowen. Dan 1 slok nemen en dan weer uitblazen.
Dat minimaal 5 keer (proberen) vol te houden. Niet erg als het er minder zijn. Wel relaxed zijn ...

Paar keer op Doa gedaan. Heh.. was...leuk...


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 31-10-2002 22:40 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

En natuurlijk de bekende kaartjeblazen en Juffen


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Twone
Usericon van Twone
Posted 31-10-2002 22:45 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

bierbowling



niet dat dat hierbij past..

"... in de openlucht gedaan kunnen worden
... je langer dan een half uur kunt doen
... ook voor niet-alcoholdrinkende mietjes leuk zijn
... snel en makkelijk in elkaar te flanzen zijn"


maar toch : bierbowling

[Dit bericht is gewijzigd door Twone op 31-10-2002 22:46]


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-10-2002 22:47 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

er bestaat ook nog bierbowling, maar de regels ken ik niet meer zo goed, ik denk dat wanneer je een strike smijt moet het ganse team een adfundum drinken, wanneer je in de goot smijt moet jij een adfundum drinken, je kent het, iedereen heel rap zat


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 31-10-2002 22:58 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

niemand kent het geweldige 'Daft Bastard'?


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 31-10-2002 22:58 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Live variant op "zap de neger", "zoek de neger" : ga in een kroeg zitten aan het raam en bij iedere neger die voorbij loopt een slok. Of met een paar man ieder een krat bier kopen, in een kringetje gaan zitten en bier gaan drinken, wie het langst op de krat blijft zitten heeft een krat bier gewonnen ( oh ja, ja mag ook niet opstaan om te pissen)


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 31-10-2002 23:06 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 22:58 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Live variant op "zap de neger", "zoek de neger" : ga in een kroeg zitten aan het raam en bij iedere neger die voorbij loopt een slok. Of met een paar man ieder een krat bier kopen, in een kringetje gaan zitten en bier gaan drinken, wie het langst op de krat blijft zitten heeft een krat bier gewonnen ( oh ja, ja mag ook niet opstaan om te pissen)



vin k een hele goede "zoek de neger" k krijg t nog druk van t weekend met al die varianten
Proost


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen