|
Auteur: |
|
|
Erm.. als je serieuze reacties wil, lijkt het me handig om dit topic te laten verplaatsen naar algemeen ofzo.. Wat betreft die preventieve hechtenis: het lijkt me absurd om iemand vast te zetten op één of andere ononderbouwde verdenking van terroristische activiteiten, maar als er bepaalde, gegronde aanwijzingen zijn, lijkt het mij hetzelfde als iemand vasthouden op verdenking van een moord.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Zeker als amerika zegt dat wij al quidastrijders op moeten sluiten, omdat hun zo goed weten wie er lid is van alquida, volgens hn is de schilderswijk een broeinest van al quida "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ben wel voor, ik vind dat je op zo'n gebied geen risico's mag nemen. Mee eens? |
|
EEn woord: Politiestaat he jouw kop staat me niet aan, dus ben je waarschijnlijk een terrorist, laat ik je maar eens een week vast zetten... And my marlboro light |
|
Onzin --> Algemeen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Index / Algemeen |