![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Iets minder baard hier, aardig gefaald met de tondeuze gisteren. Kerstman gehalte is wel fors gedaald nu. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Tjee, wat een mensenkennis heb jij. Ja, of niet! Huu huu. Ik denk dat ik maar een snor ga laten groeien. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() foto! ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Heb alleen een oude foto, hier heb ik nog een baard erbij maar laatst de boel afgeschoren. ![]() |
|
Leuk jurkje ![]() ![]() |
|
quote: Nice! Ja hoor... ![]() |
|
quote: ![]() quote:Had je die nog niet dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Nee, laatst geschoren had ik toch gepost. Wel beetje blijven opletten hoor. ![]() |
|
quote:Oja. Sorry Mayo. Tot zover de mensenkennis... ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Sinds kort een baardtrimmer. Is wel fijn, dan schrik ik niet meer zo na het scheren (Na 3-4 maanden schijn je te vergeten wat voor een rotkop je hebt zonder baard ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Goed punt. Vanavond maar eens even een klein beetje trimmen die fucking Mozes-bek van me. Een dunnige baardje voelt toch iets frisser dan zo'n mat op je kakejus. Ja hoor... ![]() |
|
quote:Tof. Ik ben bezig met de u-snor. Waarschijnlijk zit dat wel goed zo rond Kim Wilde. Had ik je al gezegd dat ik wel blijf pitten? Hier kan je namelijk niet meer komen met het OV. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ja, ik wacht nog op de bevestiging van Kasper... Ja hoor... ![]() |
|
kijken of iemand mij kan overtreffen Heb de weddenschap om vanaf 1 januari 2011 tm 1 januari 2012 mijn baard te laten staan voor heel wat euro's ;-) ben nu 2 maanden verder en heb al gesoliciteerd bij Al Quaida ![]() |
|
Dat vraagt om een foto.! ![]() |
|
haha ja zal als ik thuis ben eens wat foto's uploaden. had al op youtube gezocht maar niemand kunnen vinden die dit net zo gedaan heeft, wel mensen die 2 maanden of 6 maanden dat doen maar geen jaar. ben iedere week een foto aan het maken zodat ik aan het eind van het jaar ook zo'n mooi filmpje kan maken ![]() |
|
gaaf! ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Super goed idee! Ik wil er graag een boekje van maken, mocht je daar behoefte aan hebben. Keer brainstormen? mail me maar. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Jij kent overduidelijk Comodore Redrum niet... ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: EN om de een of andere reden ook; ![]() Ja hoor... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() *valt flauw* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Hahaha dat is vast nep ![]() ![]() |
|
quote: .... nee hoor. ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |