IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Opeth afgelopen zaterdag... Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2003 19:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vond haar er helemaal niet slecht bij lopen.

Kinderachtig om er zo op te reageren.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 19:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 19:28 schreef Jenje het volgende:
Ik vond haar er helemaal niet slecht bij lopen.

Kinderachtig om er zo op te reageren.

ik kan alleen maar over tilburg spreken, en zelfs van ver af had ze drie rijen borsten en buiken

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2003 19:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beter dan een gratenkut ...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 19:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 19:46 schreef Jenje het volgende:
Beter dan een gratenkut ...

ja zoals die van autumn, zelfs haar gezicht is dun (en iedereen mocht onder haar rokje kijken )

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-03-2003 19:50 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Whieeee, morgen nog es Opeth

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 04-03-2003 20:09 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 4 maart 2003 19:49 schreef ghoulliette het volgende:
ja zoals die van autumn, zelfs haar gezicht is dun (en iedereen mocht onder haar rokje kijken )
He he .. dat viel me ook al op (stond helaas niet vooraan ).

SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 04-03-2003 21:41 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 19:50 schreef Asherah het volgende:
Whieeee, morgen nog es Opeth

biebob?

ikke dus ook

" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-03-2003 21:42 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 21:41 schreef SilentSinner het volgende:
biebob?

ikke dus ook

Ha, ik hoop jou daar zeker eens te kunnen spreken dan...

Add me anders ff op msn als je wil, ik heb geen icq meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 04-03-2003 21:45]

SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 04-03-2003 22:32 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

ah net geadd. maar u bent nie online.
*zoek naar chick met lange roodachtige dreads* lol

" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-03-2003 22:38 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nu ben ik wel online, maar ik zie jou niet?

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-03-2003 12:57 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Madder Mortem is gewoon een goeie band, maar ik het is niet echt mijn smaak. Een beetje een kruising tussen laxeer-metal en nu-metal. Niet mijn ding.

Opeth speelde prima. Ik vind die zaal ook prima. Goeie akoustiek, bijna overal een goed zicht op het podium. In Vera deed het mij meer, maar ik betwijfel of dat met de zaal te maken had.

Ik vond het wel vervelend dat die zanger de hele tijd zo'n lage stem opzette, terwijl dat eigenlijk niet is hoe hij gewoonlijk klinkt. Het grote nadeel ervan vind ik dat ie zo moeilijk te verstaan was. Ook het continue stemmen werkte me na een tijdje wel wat op de zenuwen. Tja, dat krijg je als je gaat metallen op Gibson.

Touché, pussycat!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-03-2003 15:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 12:57 schreef Sporty Voleg het volgende:

Ik vond het wel vervelend dat die zanger de hele tijd zo'n lage stem opzette, terwijl dat eigenlijk niet is hoe hij gewoonlijk klinkt. Het grote nadeel ervan vind ik dat ie zo moeilijk te verstaan was. Ook het continue stemmen werkte me na een tijdje wel wat op de zenuwen. Tja, dat krijg je als je gaat metallen op Gibson.

Dat stemmen haalde inderdaad de vaart een beetje uit het optreden. Podiumpresentatie is niet hun sterkste punt. Volgens mij rookt Mikael voor elk optreden even een jointje...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2003 15:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In Vera praatte hij ook al zo laag, dus ik denk dat ie dat altijd doet.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-03-2003 15:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Opeth afgelopen dinsdag; gewéldig optreden!

dat stemmen tussendoor is idd klote en ze speelden geen Circle of the tyrants! Gelukkig wel toegift!!!

*nek aan gort gebanged*

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 05-03-2003 16:01 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 5 maart 2003 15:59 schreef Mutilator het volgende:
Opeth afgelopen dinsdag; gewéldig optreden!

dat stemmen tussendoor is idd klote en ze speelden geen Circle of the tyrants! Gelukkig wel toegift!!!

*nek aan gort gebanged*

hahaha ja dat schreeuwde een gozer ... lol
er is trouwens een appart topic over optreden in tivoli

The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 05-03-2003 16:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 maart 2003 16:01 schreef Meulen35 het volgende:
hahaha ja dat schreeuwde een gozer ... lol
er is trouwens een appart topic over optreden in tivoli

Yepz topic gevonden; dat schreeuwde ik trouwens; net als dat ze stemapparaten moesten kopen; reageerde een gast; They're looking at it (kon ik niet zien achter die monitor)

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 05-03-2003 16:11 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 5 maart 2003 12:57 schreef Sporty Voleg het volgende:
Madder Mortem is gewoon een goeie band, maar ik het is niet echt mijn smaak. Een beetje een kruising tussen laxeer-metal en nu-metal. Niet mijn ding.

Opeth speelde prima. Ik vind die zaal ook prima. Goeie akoustiek, bijna overal een goed zicht op het podium. In Vera deed het mij meer, maar ik betwijfel of dat met de zaal te maken had.

Gibson? Akerfeldt speelt altijd op Paul Reed Smith, ik vond het stemmen zelf niet zo'n probleem(concert geweest in Utrecht). Ik heb liever een band die zuiver staat afgesteld Hij was inderdaad niet echt te verstaan tussen de nummer door.

But there is no real me: only an entity, something illusory................

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 05-03-2003 16:40 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 5 maart 2003 16:10 schreef Mutilator het volgende:
Yepz topic gevonden; dat schreeuwde ik trouwens; net als dat ze stemapparaten moesten kopen; reageerde een gast; They're looking at it (kon ik niet zien achter die monitor)

hahah lol... was jij dan ook die gozer die zei "peter is ok" o.i.d. ?

The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 05-03-2003 16:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 maart 2003 16:40 schreef Meulen35 het volgende:
hahah lol... was jij dan ook die gozer die zei "peter is ok" o.i.d. ?

heheh; nee ik was verder die gast met teksten als AAAUURRGGH GGGRRRROOWWLLL en HEUUUYYY and other mindless rubble...go figure

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-03-2003 16:47]

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 05-03-2003 16:51 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 5 maart 2003 15:58 schreef Jenje het volgende:
In Vera praatte hij ook al zo laag, dus ik denk dat ie dat altijd doet.

Die zanger heeft een hynotiserende stem wanneer hij spreekt; ik vind het prachtig!... ik ga hem vragen een cd vol te lullen voor me; dat zal me helpen in slaap te vallen

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-03-2003 15:51 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

JAAAA!!! superconcert hoor, afgelopen zaterdag te oosterpoort.

Het voorprogramma Madder Mortem was echt een voorprogramma: leuk luistervoer maar niet echt pakkend.

Opeth speelde werkelijk de zaal plat. Echt geweldig! Niet alleen een ge-wel-dig geluid naar mijn idee, maar ze speelden echt een harde set.

Over de oosterpoort: idd niet het allesoverheerschende oppermachtige VERA, maar ja, je kan niet alles hebben. En munten... MUNTEN ZIJN KUT!

zo.

Dear dirty delightful old drunken old days

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com