|
Auteur: |
|
|
uurtje of 8 lijkt me redelijk... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ben er waarschijnlijk alleen bij Control Human Delete omdat ik de rest niet ken en wegens tijd gebrek |
|
wordt een lege zaal... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
neem drie mensen mee, en de zaal is vol |
|
ja Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
blij dat iedereen in zo grote getalen is gekomen! nee zonder gekheid... de tent zat nog best vol. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
En, pasten de Flinkstoneds een beetje bij jullie? |
|
het zijn goede vrienden van ons, maar muzikaal is het totaal anders natuurlijk, er speelden nog 2 bands maar die heb ik niet gespot omdat ik de Rockartiest aan het uithangen was met allerlei "bitches"om mij heen... Throned By Tirrany en The Analog Project. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHAHAHA the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Gemist had al een afspraak staan. volgende keer besser |
|
quote:hmmmm Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Control Human Delete 28 mei weer in de Rocks, Enschede voor de liefhebber(s). Zie ook http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=641259 |
|
potverdimme! das waar ook! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
...en ik blijf me nog steeds afvragen waar de 'human' knop zit op je toetsenbord |
Index / Concerten |