|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Woooaaa .. IK KOM! (naar stonehenge dan he) |
|
leuke line-up No meat is sweater |
|
quote: LOL Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik vond het vorge jaar maar een suffe line-up, eindelijk lekkere beuk muziek (en één middelmatige deathmetalband) |
|
ken 3 bands van naam maar van muziek zegt me allemaal niks Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
laat maar... kut icoontjes lijken te veel op elkaar... [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 04-03-2003 23:18] No meat is sweater |
|
quote: l-o-s-e-r |
|
aborted Je moeder. |
|
ach ja die eentonige death metal altijd , klikt allemaal op elkaar zangers die volgens mij een heete aardappel in hun strot hebben. en gitaaristen die maar 3 akkoorden kunnen spelen *geintje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
gaat weer erg gezellig worden |
|
Stonehenge is VET, vorig jaar zelfs 2 nummers van Destruction gezien geloof ik!! |
|
destruction heerscht Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Niet echt een bijzondere line-up, zeker niet als je een vergelijking maakt met de andere nederlandse festivals van dit jaar. |
|
voordeel van stonehenge is dat hier wel sfeer is |
|
alleen is het bier meestal warm!!! alhoewel het dit jaar wel mee viel..... |
|
quote: Mee eens! |
|
Primordial speelt ook, staat bevestigd op Hammerheart. |
|
ja op hun site ook geloof ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Was vorig jaar best gezellig.. Een hoop van mijn favoriete groepen (Oceans Of Sadness, Manic Movement, Callenish Circle) op 1 podium.. 't Was wel serieus ver rijden. en op de terugweg hebben we bijna een accident gehad, remember Zjoske? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Er gaat niet om line - up, tis nou eenmaal een heerschend festival, altijd gezelig en lekker warm. Zoals altijd ben ik er dus ook present!!!! |
|
uhm wanneer is dat nou precies dan? ik kan me herinneren dat ik vorig jaar toen alw as vertrikken richting wacken of was het nou iets met graspop the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: uhm ernstige tik fouten sorry! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: uhm ernstige tikfouten sorry! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Tis nte voor wacken geloof ik, in ieder geval op een zaterdag ergens eind juli. |
|
quote: Klopt. Vorig jaar uitgenodigd door de drummer van Deadhead, maarja ... wij zouden die ochtend daarna al richting Wacken vertrekken ... was best jammer. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |