|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga ze morgen ook nog es zien... |
|
Ook geweest in Utrecht en Opeth was inderdaad weer goed, vooral When the drapery falls en A fair Judgement. Ik vond Opeth's geluid nou niet echt super, vooral het drumgeluid was mij een beetje te onduidelijk(zacht) en Mike A. stond een stuk harder dan zijn collega. Mag de feestvreugde niet echt drukken want ze blijven een supergoede band. Ik blijf me verbazen over de zangkunsten van Michael, zo smerig grunten en er dan schijnbaar moeiteloos clean en op toon bij zingen.......respect! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
zo , de foto"s , het zijn er veel dus ik doe er een paar zo en de rest via links madder-mortemOpeth:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19 en 20 and many thanks to mijn vriendin [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 05-03-2003 11:26] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
damn waarom werkt het niet // gefixed // [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 05-03-2003 11:25] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Hej gozer, jij had waarschijnlijk oordopjes in want ik heb het optreden getaped en de drums overheersen heel (een beetje te) erg. Maar inderdaad goed concert, vooral omdat Opeth zulke goede musici zijn. Zeker respect voor Mikael, die twee uiteenlopende zangstijlen combineert met uitstekend gitaarspel. Een groot voorbeeld voor ambitieuze muzikanten. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: getaped mp3's The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ja daar dacht ik idd ook aan, heb jij een idee hoe daar mp3s van te maken? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Mm raar zeg, zal denk ik dan wel komen omdat wij vanaf het balkon gekeken hebben. Daar waren de kickdrums echt zowat niet te horen, bij Madder Mortem waren alle instrumenten echt goed te horen vanaf dezelfde plek. Kan ik ergens een mp3'tje van je downloaden??? [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 05-03-2003 12:44] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: oei.... hoe heb je het getaped?dat recorder, tape... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
memorecorder, het geluid is redelijk, je kan de muziek goed volgen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:' damn(ation) ik zou ook niet weten hoe je dat moet doen 'k ben wel benieuwd.... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Het startte gisteravond met Madder Mortem, deze band heeft me amper kunnen boeien. De zangeres was erg matig en het geheel beukte geen moment. Ik snap echt niet wat er goed is aan deze band en was blij toen ze stopten. Vervolgens betrad Opeth het podium en deed de slechte herinneringen van Madder Mortem al gauw vergeten. Wat een superbrute band! Vooral de nrs Deliverance, Godhead's Lament en de laatste (waar het publiek helemaal los ging ) waren om te smullen! Het geluid was bruut en ze speelden retestrak. Vooral als je het vergelijkt met Dynamo vorig jaar was dit een grote verbetering Dit was al met al wel het beste optreden wat ik ooit heb gezien, wat een genot zeg Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Keb ze nog nooit live gezien maar ze staan boven aan mijn verlanglijstje. Komen ze een keer naar nederland voor een paar optredens heb ik dan geen geld omdat ik mijn laatste centjes heb uitgegeven aan mijn wacken kaartje |
|
Vandaag spelen ze in Biebob - Vosselaar (België) Kga ze eens gaan bekijken Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
je zal niet alleen zijn - tzal weer zweten worden daar... |
|
quote:Het publiek was bij het concert waar ik was idd ook behoorlijk uitzinnig. [off-topic]vanwaar ?[/off-topic] [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 05-03-2003 14:53] Touché, pussycat! |
|
Madder Mortem was idd nogal lame band; maar ja, metalfix blijft nodig... Opeth was super en het geluid hééél behoorlijk al stond het geluid van de tweede gitarist duidelijk een stuk zachter dan dat van Mikael. (ik stond op de vierde rij van voren in het midden) Helaas vergaten ze wel Circle of the tyrants te spelen; publiek was vrij raar trouwens; tijdens het veulste vaak en te lang stemmen was men doodstil. Zal wel door gebrek aan show komen; aan de muziek lag het niet! Die bootleg die opgenomen is heb ik enorme interesse in; traden? Ik heb bergen bootlegs met een aardig aantal van Opeth (stuk of 7 schat ik) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sjesus wat een super-concert! Stond als een huis. Ik heb het trouwens zowel vanuit de zaal als vanaf het balkon gehoord en ik vond in beide gevallen het geluid toch erg goed afgesteld hoor. Misschien net een vervelende pilaar in de weg gehad? Mikael heerscht! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wie heeft er belangstelling in een mp3 van het concert in tivoli? Ik kan het toesturen en je kunt het nummer ook vinden op Kazaa headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ik heb altijd interesse, hoe groot is de mp3? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Drapery Falls -> 8,75 mb Hej het is moeilijk nummers van OPETH klein te houden headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: waar waar?? 8,75 is netjes toch The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ja het was inderdaad een rete-strak concert van Opeth, wat een volume heeft die zanger. Aan Madder Mortem zal ik maar geen woorden vuil maken, mijn vriendin vond ze geloof ik wel aardig, maar mij konden ze niet boeien. Opeth was zeker beter als in de 013, alhoewel ze daar ook echt vet waren. Heb daar mijn voet verzwinkt in de 013 tijdens het pitten, dus had ik moeite om lang te blijven staan in Tivoli. Ben toen maar samen met mijn vriendin op het balkon gegaan en tot mijn grote verbazing stond daar een krukje, dat ik even tijdelijk in beslag genomen heb. Wat een heerlijke avond, geen last van mijn voet en toch lekker bangen over de reling. [Dit bericht is gewijzigd door Cruel Dark Beast op 08-03-2003 0:11] you say you're men, we know you're cowards |
|
quote:kan je het ook op een bepaalde server kunnen zetten? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Nah, zou niet weten hoe dat moet, en trouwens, ik heb van het complete optreden mp3tjes gemaakt dus zou ik het ook op cd kunnen zetten. Whaddaya say? PS: De kwaliteit is niet zo best, dus het is wel even wennen [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 08-03-2003 16:28] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |