|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
aaaaaaaaaaaarrrrrrggggggggghhhhhhhh mama IK WIL IDOLS!!!! |
|
dijen kletsen is true Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik kan nergens een goed drumprogramma vinden alleen maar dingen voor gabber. en dit is geen bezerker kloon ps binnekort onthul ik mijn hoesje denk ik morgen dat ik op school eraan ga werken. vet evil. hehe "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
kan iemand die hem wal gedownload krijgt hem niet ff opnieuw hosten.... |
|
En onthoudt uit Monolith's managings boek. Negatieve aandacht is ook aandacht. |
|
quote: de allereerste den heerschers nummers Je moeder. |
|
quote: -edit: bintje was me dus voor - [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-03-2003 22:51] Je moeder. |
|
quote: Ja he! heeeeeeeeel true Don't blush when I rip you open |
|
gvd er blijkt dus nu dat ik niet meer op lycos kan omdat ik em gebruikte voor bestandenopslag. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: probeer Leafdrums Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Mijn nieuwe nummer genaamd: jamai pijpt drollen is af. met liefde had ik em hier gezet maar et downloaden gaat weer niet godverdegodverdomme. ik ga snel een betere website host zoeken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wahaha, echt tof, ik lig in een deuk |
|
jes hij doet et weer btw mensen download nu ook jamai pijpt drollen, die heerscht nog meer "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ze zijn aan het downen.... ben benieuwd The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Wahahaha, Jamai Pijpt Drollen is zowaar nog veel toffer Bedankt voor het goedmaken van m'n dag, ik lig echt in een scheur, die geweldige gabberdrums ook |
|
tja ik heb nog geen drumstel, dus dan maar een drumcomputertje, of je poten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Das juist tof |
|
wat een kutserver zoals gewoonlijk doet hij het weer niet Sterf lycos Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hahaha, die Jamai Pijpt Drollen erg gaaf, maar die drums hehe |
|
jezus christus!! --> huilen van de lach smiley hahahahahaha!! ik begin de dag goed |
|
niet zo spugen in de mic arjan hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hey waar hoor je dat, ik heb juist een ding ervoor gedaan tegen de p, iid zal jim is een lozer veel beter worden. kijk uit naar de idols zuigt mcd!!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: W>TF signature |
|
Hoi Hypnos. Je verveelt je weer? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |