IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : The Eternal
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 06-03-2003 8:28 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Uit de as van de Australisch melodische Doom Metal band Cryptal Darkness verrijst The Eternal !

Dezelfde band op een nieuwe drummer na, maar in nieuw jasje; voor meer info zie het frontpage artikel...

Mark Kelson, opperhoofd van de band vroeg mij om het nieuws al vast te verspreiden en het eerste nieuws is het (waarschijnlijk) nieuwe logo, vers van de pers:

De band is nog druk op zoek naar een nieuwe platendeal, en in een aantal maanden tijd zal er een promo verschijnen, met daarop nieuwe nummers.

"...the material is basically the new cryptal album!" - Mark

Dus verwacht weer Melodische Doom Metal in de stijl van het oudere My Dying Bride !

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 06-03-2003 8:28]

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 07-03-2003 7:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

De site is hier te vinden: http://clik.to/theeternal . Hij is nog onder constructie, maar er staan al wel 2 nieuwe samples.

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 15-05-2003 14:47]

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-07-2003 17:47 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

De PROMO van ex-CRYPTAL DARKNES, nu dus THE ETERNAL is af!

Op de site http://clik.to/theeternal kun je 1 compleet nummer downloaden en 4 samples.

Ach wat, jullie zijn toch luiwammessen:

Commemorate the Misery (sample)
A Cruel Misfortune (full song)
The Eternal (sample)
Down (sample)
All Hope Lost (sample)

Downloaden, scum!

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 13:04 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Niemand even de moeite genomen om op die linkjes te klikken? Oh-oh-oh... geen muziekliefhebbers hier zeker.

this user is dead

Sater
Usericon van Sater
Posted 06-08-2003 17:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ben het nu aan het downloaden

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-08-2003 17:31 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik had ze ook gedownload, maar direct weer weggegooid. Irritant die samples. Zit je net lekker te luisteren...
Zet dan alleen dat ene volledige mp3-tje op je site.

[edit] Aan dat volledige nummer ben ik dus niet toegekomen...die was ook weg

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 06-08-2003 17:33]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Sater
Usericon van Sater
Posted 06-08-2003 17:39 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

klinkt wel erg oke, is er ook al iets aan te schaffen van ze?

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 17:46 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Nee, het is een promo. Maar ik kan er eentje krijgen, dus zodra ik die heb gooi ik het op een zeker server.

Tenminste, als je het over 'The Eternal' hebt. Deze band was eerst Cryptal Darkness en die heeft een aantal cd's:

1996: 'Descend into thy Grave' (Mcd)
1996: 'Endless Tears' (CD) 1997: 'Promotional Sampler' (Promo)
2000: 'They Whispered you had Risen' (CD
2000: 'Dawn of the New Age -Best & Rare-' (CD)
2001: 'Chapter ll - The Fallen' (Mcd)

[Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 06-08-2003 17:46]

this user is dead

Sater
Usericon van Sater
Posted 06-08-2003 17:49 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ja, ik had het over The Eternal

Edit: Trouwens, moet ik nog steeds Rajacker mailen voor toegang tot die zekere server?

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 06-08-2003 17:50]

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-08-2003 17:51 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Nog niks om aan te schaffen dus nee. Maar als je het goed vond klinken moet je ook zeker de Cryptal CD's eens checken. Nouja, je moet niks

this user is dead

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 08-10-2003 14:59 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Heb je hun promo al gehoord, Frost?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-10-2003 15:01 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ja, ik heb het laatste exemplaar gekregen. Had ik je dat nog niet verteld?

Hij is mooi hoor, als je het andere Cryptal materiaal ook goed vond, moet je dit ook wel kunnen waarderen.

this user is dead

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 08-10-2003 15:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja, ik wist niet dat je hem al binnen had...kon toch ook kwijtraken met de post?

Ik ga hem zo beluisteren...het is bijna binnen.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-10-2003 15:04 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Oh-oh-oh ... staat ie al weer op internet?

Straks komt Mark me spanken

this user is dead

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 08-10-2003 15:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja dat zei hij al...

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 08-10-2003 16:10 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hmpf...ze stellen best wel teleur moet ik zeggen. Vooral de zang is een deceptie vergeleken met wat ik gewend was bij ze.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 09-10-2003 4:30 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Het komt niet in de buurt van They Whispered ... wat denk ik voor eeuwig hun hoogtepunt zal blijven, maar vergeleken met Chapter II vind ik het best goed.

Je moet er ook aan wennen vind ik...

this user is dead

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 21:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Damn, nieuwe album is zo waar nog slapper ..

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 11-09-2005 0:58 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 10 september 2005 21:17 schreef Jenje het volgende:
Damn, nieuwe album is zo waar nog slapper ..

Ik heb de promo gisteren gekregen en vind het tot nu toe echt een heerlijke plaat! Precies de muziek waar ik van houd

no text supplied

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2005 10:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Joa, dat klopt wel.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com