|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
is dat nie die industrial bm band die bij seasons of the mist zit |
|
Wat is Seasons Of The Mist? |
|
quote: Label denk ik |
|
Zat ik ook al aan te denken, maar lijkt me niet waarschijnlijk, Infinite Dawn heeft nog geen label.. Heb ff gevraagd aan de screamer, maar die heeft zelf ook nog nooit gehoord van Seasons Of The Mist |
|
is dat die band die afgelopen vrijdag in Baroeg speelde? |
|
Ja die ! Ben jij er geweest? |
|
Als het het voorprogramma van autumn is dan wil ik het niet eens horen Immortal Pride |
|
After Forever was eigenlijk de hoofdact, Autumn de support act.. Maar Floor kreeg keelontsteking, dus After Forever ging niet door... Toen werd Infinite Dawn de support act van Autumn, maar daar moet je ID niet op beoordelen |
|
Bedoel je deze Infinite Dawn: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=516960 Ik heb een tijdje geleden van hun site 4 nummers gedownload en ik vind het zeker niet verkeerd klinken. Als ze dat niveau weten te handhaven cq. te verbeteren, dan mag in de toekomst Autumn juist blij zijn als ze in het voorprogramma van Infinite Dawn mogen staan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Die bedoelde ik ja! Wist straks nog niet dat er al topicje over openstond.... En ben te lui om te zoeken Ik denk dat Infinite Dawn erg groot kan gaan worden... Ze moeten alleen ff wat meer naamsbekendheid gaan krijgen.... Dus daarom open ik op alle grote metaldingetjes maar ff topicje.. Autumn als support act klinkt goed... Hoop dat dat ooit mogelijk word |
|
effe ter info. het Label heet Seasons of Mist http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
quote:nevermind dan. da's btw t label waar mayhem ook zit. |
|
...en Anorexia Nervosa, Diabolic, Seth, Wurdulak, Meridian ( ) etc. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-03-2003 15:33] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:anorexia zit volgens mij bij osmose. die meridian heerscht inderdaad de pan uit |
|
quote: Je hebt gelijk. Ze hebben er ooit wel gezeten geloof ik. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
We zijn nog niet zo lang in deze formatie met Infinite Dawn bezig en hebben dus idd geen platenlabel. Wie weet wat de toekomst gaat brengen. Alle sugesties zijn welkom |
|
quote: Thnx. we zijn van plan om vanaf nu af aan alleen maar beter te worden |
|
Review van de demo staan op www.gothicinfo.net |
|
Vandaag komen er 4 foto's uit Amstelveen op website En misschien komt binnenkort video-opname uit De Baroeg online [Dit bericht is gewijzigd door Ichie op 14-03-2003 15:01] |
|
En dat zijn mijn foto's. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
En die staan nu online |
|
Mn naam staat er verkeerd. Verder vind ik het wel mooi. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: Leuke foto's |
|
Drummer verlaat Infinite Dawn DCLXVI wist ons via de newssubmit het volgende te vertellen: Henry Booman, de drummer van Infinite Dawn, heeft besloten te stoppen. Een periode van misverstanden, en het feit dat Henry liever andere muziek maakt dan metal, hebben hem dit doen besluiten. Hierbij is Infinite Dawn dus op zoek naar een nieuwe drummer. Infinite Dawn repeteert 2 keer per week in Rotterdam. Ben jij drummer en ben je bereid om je 100% in te zetten voor deze band, neem dan contact met ons op. Bron: http://www.infinitedawn.com Heb je interesse om bij Infinite Dawn te komen spelen? Email dan naar info@infinitedawn.com |
|
Voor geinteresseerden: Infinite Dawn zal 13 April nog in Veldhoven spelen, het laatste concert met Henry. Ik ga er zijn [Dit bericht is gewijzigd door Ichie op 29-03-2003 16:52] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |