|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: als tegenhanger van cherry coke van cocal cola en drpepper van pepsi is 3es nu met drnogwat begonnen, erg goed te drinken nu ik het me bedenk vraag me alleen af of 3es wel een eropees bedrijf is want daar heb ik ook zo mn twijfels over... Je moeder. |
|
Nee, want die mensen gaan dan voor de groeiende Europese bedrijven werken. En bij de produkten waarvoor nu nog geen Europees alternatief voor is kan dan onderzoek worden gedaan en ook zelf worden geproduceerd. Nogmaals (om het gras voor de cynische voeten weg te maaien) het is allemaal idealistisch, maar ik heb liever wat idealen dan dat ik als een hedonische zombie leef. [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 06-03-2003 21:52] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: dat is waar en verder boeit het mij ook weinig of ze ontslagen worden maar ik dacht dat er wel wat mensen zouden zijn die daar wel wat om gaven Je moeder. |
|
quote: als dat zo makkelijk zou zijn had men dat vast wel eerder gedaan in de geschiedenis, overstappen naar een groeiend alternatief... Je moeder. |
|
quote: even serieus, als dat zo makkelijk was... er is nu niet echt bepaald een overvloed aan banen he ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Klinkt wel lekker true. Touché, pussycat! |
|
ik drink al jaren geen product meer van coca-cola, goed he Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
die 3es shit is wel goedkoper merk ik nu, nu ik het bonnetje nog eens bekijk maar vraag me af of het niet ook USA is... Je moeder. |
|
Wat een waardeloze actie zeg, net of het zin heeft om met 2 man amerikaanse producten te gaan boycotten. En ik ga echt niet vanwege zo'n schurfterig mannetje als Bush mijn voedselpatroon aanpassen. In de grote stad wil ik gewoon mijn McChicken of Whopper Menuutje eten! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Wat heeft het voor zin om niet naar de Mac te gaan of geen Coca Cola meer te drinken omdat deze bedrijven uit Amerika komen en die oorlog willen voeren Daar heeft Bush schijt aan of je nou wel of niet naar de mac gaat Zoals Karnivoor zei: vlaggen verbranden is effectiever |
|
en leuker Je moeder. |
|
quote: en warmer |
|
Dit kreeg in vandaag in mijn brievenbus: Zou de AEL zieltjes aan het winnen zijn bij mij in de buurt? |
|
quote: Helaas voor velen blijft het dan niet bij Coca cola, maar zal men zich moeten onthouden van een groot deel van het het frisdrankaanbod, daar ook dranken als Sprit, Splash, Aquarius, Nestea, Minute Maid, Fanta, Dr. Pepper, Cherry Coke en Barcardi mix-drankjes allemaal van de Coca Cola Company zijn.. (overigens drink ik zelf zowiezo nagenoeg geen frisdrank, maar ik kan me voorstellen dat een frisdrankfan die america wil boycotten een probleem heeft, zeker ook omdat cocacola bijna een monopolie heeft op de frisdrankautomaten op faculteiten, scholen , bioscopen etc., waar uiteraard ALLEEN maar coca-cola-company dranken inzitten! |
|
quote:En niet te vergeten Belgisch en Nederlands bier (nouja, die 3 lekkere biertjes die Nederland heeft). De cola van Dirk vd Broek is trouwens niet te zuipen, i.t.t. tot de sinas die wel redelijk te doen is. Trouwens voor je tanden kan je geloof ik beter bier drinken als cola, dus |
|
Waarom zou je een Amerikaans bedrijf boycotten! Misschien is ie ook wel tegen de oorlog en probeert ook maar een boterham te verdienen? Wat een achterlijke boer die deze topic heeft gestart. Immortal Pride |
|
ook geen amerikaanse metal kopen DACHT HET NIET ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Correctie: Boerin...... En het is maar een idee voor mensen die iets willen doen. Ga je maar lekker het schompes drinken aan cola als je daar blij mee bent. Over Amerikaanse cd's, die kun je toch branden? - is er trouwens geen mod in de buurt om de fout in de titel te verbeteren of kun je dat zelf ook doen als je een topic hebt gestart? - [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 07-03-2003 10:33] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
wat is bouycotten nu weer? vast niet bouiend |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Amerika boycotten door geen pepsi te drinken? kom op man... |
|
Meeste amerikaanse producten die wij hier hebben komen helemaal niet rechtstreeks uit Asmerika, die worden gewoon in Europa geproduceerd. |
|
Zoals ik al in de opening van dit topic vroeg (....) weten jullie dan manieren waarop dat effectiever kan???? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Oh gaan we het daar op gooien. Ben je nou zo achterlijk of doe je nou zo achterlijk. Waarom zou je een amerikaans bedrijf aanvallen, die misschien wel helemaal niks met Bush en consorten te maken wil hebben! Dit is dan broodroof en niks anders, en als je nou op je teentjes bent getrapt jammer voor jou maar je gedraagt je zo idioot dat ik niks anders kan zeggen dan. FUCK OFF p.s. cd's branden is zowieso al slecht voor een bedrijf, dus zorg jij en je hippie vriendjes dan maar dat je een stuk of 100.000.000 releases gaat branden dan dwarsboom je ook de Amerikaanse arbeider. En die moet je juist niet hebben! Koop een vliegtuig en ram in het Wittehuis Verstandsloose idioot. Godverdomme zo erg heb ik me nog nooit geiriteerd aan bepaald forum kandidaten Immortal Pride |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |