|
Auteur: |
|
|
Hallo, Mijn naam is mirjam en ik ben voor mijn site op zoek naar zoveel mogelijk informatie over gothic. Wie wil uitleggen wat gothic muziek nou eigenlijks is en wat er speciaal aan is. Kom een kijkje nemen op mijn site (hij is nog niet af, maar daar wordt hard aangewerkt!!) Hartstikke bedankt!!! en tot op m'n site http://home.planet.nl/~kabbe008/mirjam/ Mirjam [Dit bericht is gewijzigd door mirjam op 06-03-2003 21:31] Live your life and be happy!!! |
|
Link? Ah, laat maar. 'k Zie em al. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 06-03-2003 21:04] Touché, pussycat! |
|
en je homepage werkt ook niet... Je moeder. |
|
dat wilde ik ook net zeggen (maar daar houd mijn gothic kennis ook wel weer op...) And my marlboro light |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3362 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1242 Probeer eens wat bands en kennis op te doen in een van deze twee topics zou ik zeggen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik ken zelf al aardig wat bands en ben al een tijdje "aanwezig" in de sene, maar ik wil weten waar het vandaar komt. Ik ben van mening dat een bijvoorbeeld Sisters of Mercy wel gothic kan zijn, maar gothic niet per divinitie Sisters of Mercy is, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik wil voor op m'n site informatie neer zetten voor andere met de uitleg over wat gothic is, de kleding, de muziek en foto's groetjes mirjam Live your life and be happy!!! |
|
dr stond een tijdje terug ook een leuk stukje in het Algemeen Dagblad over de gothic cultuur / muziek misschien is in het online archief hier nog wel iets over te vinden Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ok, gothic groepen: Lacrimosa Goethes Erben Inkubus Sukkubus (eerder een paganistisch beïnvloede crossover tussen newwave en gothic imho) London after Midnight Deine Lakeien L'Âme Immortel Umbra Et Imago The Breath of Life [edit]Bedankt Asherah [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 06-03-2003 21:53] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Life. |
|
Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Zo ook Gothic, maar de Gothic scène heeft niet de keiharde mannen mentaliteit die we in de metal scene wel zien. Het heeft net als de skater/alternatieve groep een zachter karakter waarin vrouwen ook gelijke zijn. Maar het heeft net als de Metal scène "zwart" als hoofdkleur en deelt samen met de metal scene enkele gelijke thema's zoals: dood, zelfmoord, religie en eenzaamheid. ehh |
|
Gothic = B.A.G.G.E.R die ouwe shit is nog wel te pruimen maar dat nieuwe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
*ahum* "Gothic moet men eerder zien als een protest tegen de mainstream 'Happy go lucky'-houding." Dat lijkt me dus 100% onzin. Gothic's zijn niet Happy ... en ze houden zich niet bezig met de mainstream, laat staan dat ze er tegen gaan protesteren. Verder, heb ik er geen verstand van ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Nee...thrash is lekker Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: *ahum* muziekstromingen afzeiken is niet nodig hier ... geldt ook voor Orion. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Daar was het ook voor bedoelt.Eerst denken dan zeggen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Slayooorrr *ok ik hou me bek wel p.s goede morgen trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 07-03-2003 9:04] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bedankt diegene die hem omhoog heeft geschopt, your input is appreciated Hier verder: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=569249&page=3 Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Index / Muziek algemeen |