|
Auteur: |
|
|
Precies... MOJO ben ik ook alles behalve kapot van.... Maar ja, wat doe je ertegen... |
|
dat probleem heb ik overal waar ik ga, zelfs in school mocht ik niet meer binnen met lange spikes, ze waren slechts10 cm lang the mercy of the lord is neverending |
|
Je moet goed uitkijken met die dingen,vooral als ze heel lang zijn-je kunt er wel écht mensen mee bezeren,hoor... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
MOJO Concerts |
|
Hoewel-als je een wat kop op je lijf hebt,ben je er wel voorzichtig mee-maar die MOJO o.i.d.overdrijft wel een beetje-wat gaat de volgende stap zijn?Onze zwarte kleren thuislaten?Geen corpsepaint meer?Er alleen inmogen met een T-shirt van de smurfen of de teringtubbies(sorry,hoor...)en geen bandshirts meer van Cannibal Corpse omdat dat te choquerend zou zijn??? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ook kut dat tattoo the planet door mojo wordt georganiseerd wat zal je daar allemaal niet mogen kleine troost tijdens mijn eigen optredens mag ik alles natuurlijk wel dragen |
|
en terecht dat die spikes niet naar binnen mogen er zijn altijd van die idioten die daarmee de pit instappen die mensen worden ook meestal gelijk keihard neergeslagen, dus das ook beter voor die mensen zelf Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Liever geen spikes in de pit...een ongeluk is zo gebeurd-ik spring er alleen maar zonder in... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Huh, mogen harnasringen ok al nie meer?? Nie dak zo'n ding heb, maar goed.. |
|
sorry ik ben (nog) niet zon concertganger dus wat is nou de pit? |
|
De pit is het gezellige samenzijn zo'n beetje voor aan het podium. Als dan de melodieke klankjes beginnen duwt u zachtjes tegen uw buurman aan en dan tegen de ander en tegen de anderentegendeanderentegendeander. Dan gaat u wild stampend en springend nog meer mensen omduwen om deze vervolgens op te raken als ze daadwerkelijk omvallen. Oh, ik dacht dat spikes wel redelijk out of date waren. Kunnen we niet eens wat nieuws en cools verzinnen. Want de schrammen zitten godverdomme ook op mijn lijf na Fear Factory. Mad Maikie |
|
ik ben al tijden op zoek naar die leren polsbanden met inkervingen (zonder spikes enzo) iemand enig idee waar die te vinden zijn Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Vooral spike armbanden in den pit kunnen volgens mij behoorlijk wat schade aanrichten. Maar ik ga dus echt niet zonder m'n spikes naar een concert. Ik meng mij niet in het gebeuk en shit, dus als iemand buiten de pit tegen mij aanknalt moet die persoon zelf maar opletten, da's niet mijn verantwoordelijkheid... Hoe zit het trouwens met den Baroeg, mag je daar wel gewoon spikes dragen? Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Volgens mij wel hoor I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
laatste keer dat ik er was mocht het ook Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Mooi zo. Dead things grow from deep inside... |
Index / Concerten |