IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Spikes 'n Stuff
FollowerOfTheDamned
The Sin Of Satan, Is The Sign Of Gorgoroth
Usericon van FollowerOfTheDamned
Posted 22-08-2001 21:22 by FollowerOfTheDamned Wijzig reactieProfiel van FollowerOfTheDamnedQuote dit bericht

Wat ik vandaag gewoon ff kwijt wilde, is dat ik het kut vind, dat je bij geeneen concert meer (lange spikes), halsbanden, harnasringen enz mag dragen......

Overigens mag dit nog wel bij kleine concerten, maar als ik naar Dimmu ga, en ik eerst een half uur bij de deur moet gaan staan zeuren of ik ze aub in mun jaszak mag bewaren, word ik toch wel vrij chagrijnig....

Duzz..... FUCK MOJO

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-08-2001 3:13 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Precies... MOJO ben ik ook alles behalve kapot van.... Maar ja, wat doe je ertegen...

The Black-FoX
Buaidh no bàs
Usericon van The Black-FoX
Posted 23-08-2001 11:27 by The Black-FoX Wijzig reactieProfiel van The Black-FoXQuote dit bericht

dat probleem heb ik overal waar ik ga,
zelfs in school mocht ik niet meer binnen met lange spikes, ze waren slechts10 cm lang

the mercy of the lord is neverending

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-08-2001 19:01 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Je moet goed uitkijken met die dingen,vooral als ze heel lang zijn-je kunt er wel écht mensen mee bezeren,hoor...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

HJBS
Usericon van HJBS
Posted 23-08-2001 19:02 by HJBS Wijzig reactieProfiel van HJBSQuote dit berichthttp://www.obscenery.myweb.nl

MOJO Concerts

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 23-08-2001 19:08 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hoewel-als je een wat kop op je lijf hebt,ben je er wel voorzichtig mee-maar die MOJO o.i.d.overdrijft wel een beetje-wat gaat de volgende stap zijn?Onze zwarte kleren thuislaten?Geen corpsepaint meer?Er alleen inmogen met een T-shirt van de smurfen of de teringtubbies(sorry,hoor...)en geen bandshirts meer van Cannibal Corpse omdat dat te choquerend zou zijn???

satanos
Usericon van satanos
Posted 23-08-2001 19:27 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

ook kut dat tattoo the planet door mojo wordt georganiseerd
wat zal je daar allemaal niet mogen

kleine troost tijdens mijn eigen optredens mag ik alles natuurlijk wel dragen

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 24-08-2001 18:08 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

en terecht dat die spikes niet naar binnen mogen er zijn altijd van die idioten die daarmee de pit instappen
die mensen worden ook meestal gelijk keihard neergeslagen, dus das ook beter voor die mensen zelf

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 24-08-2001 19:21 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Liever geen spikes in de pit...een ongeluk is zo gebeurd-ik spring er alleen maar zonder in...

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 24-08-2001 22:54 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Huh, mogen harnasringen ok al nie meer??
Nie dak zo'n ding heb, maar goed..

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 24-08-2001 23:16 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

sorry ik ben (nog) niet zon concertganger dus wat is nou de pit?

Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 27-08-2001 9:16 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

De pit is het gezellige samenzijn zo'n beetje voor aan het podium. Als dan de melodieke klankjes beginnen duwt u zachtjes tegen uw buurman aan en dan tegen de ander en tegen de anderentegendeanderentegendeander. Dan gaat u wild stampend en springend nog meer mensen omduwen om deze vervolgens op te raken als ze daadwerkelijk omvallen.

Oh, ik dacht dat spikes wel redelijk out of date waren. Kunnen we niet eens wat nieuws en cools verzinnen. Want de schrammen zitten godverdomme ook op mijn lijf na Fear Factory.

Mad Maikie

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 27-08-2001 16:08 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ik ben al tijden op zoek naar die leren polsbanden met inkervingen (zonder spikes enzo)
iemand enig idee waar die te vinden zijn

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 27-08-2001 19:13 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Vooral spike armbanden in den pit kunnen volgens mij behoorlijk wat schade aanrichten. Maar ik ga dus echt niet zonder m'n spikes naar een concert. Ik meng mij niet in het gebeuk en shit, dus als iemand buiten de pit tegen mij aanknalt moet die persoon zelf maar opletten, da's niet mijn verantwoordelijkheid...

Hoe zit het trouwens met den Baroeg, mag je daar wel gewoon spikes dragen?

Dead things grow from deep inside...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 27-08-2001 20:25 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2001 19:13 schreef SheRa het volgende:Hoe zit het trouwens met den Baroeg, mag je daar wel gewoon spikes dragen?
Volgens mij wel hoor

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 28-08-2001 16:23 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

laatste keer dat ik er was mocht het ook

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-08-2001 17:00 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Mooi zo.

Dead things grow from deep inside...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com