|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
heeft iemand al geruchten gehoort of ozzfest dit jaar weer in nederland komt? thanks |
|
changed to 'ouwe' |
|
welkom n00b nee niks van gehoord en boeit me ook niet, kutbands Je moeder. |
|
ik hoorde dat darkthrone komt! |
|
goaf ff mn corpsepaint weer uit de kast trekken Je moeder. |
|
quote: Thanks |
|
quote: changed to 'ouwe' |
|
komt er wel eens deathmetal op ozzfest, geloof het niet.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
slayer was er wel en uiteraard de allang voor dood verklaarde ozzy zelf en de rest is gruwelijke kutmuziek die onterecht de naam metal draagt Je moeder. |
|
okay, laat maar. hehe "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
bevestigd door Euronymous |
|
wow, wist je dat hij gay is met kristian vikernes? en dead heeft alles op tape gezet maar kon het niet aan, heeftie zichzelf neergeschoten en dat varg gaf euro toen de schuld en tadaaaaa laat maar ik dwaal af Je moeder. |
|
quote: varg gaf de Euro de schuld? |
|
quote: nej maar jij vroeg ook niks en nog maals nee we weten niks, dit is namelijk een metal forum [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-03-2003 22:00] Je moeder. |
|
quote: en toen vermoorde hij em maar he... maar gelukkig kon hij nog net op een papiertje schrijven dat darkthrone in 2003 op een of ander popfestival zou spelen... Je moeder. |
|
|
|
yeah misschien komt Mayhem, met de originele bezetting opdraven |
|
quote: Arrogante zak? neuh... |
|
ON TOPIC [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 06-03-2003 22:07] |
|
quote: kijk nog eens in het woordenboek bij arrogant zou ik zeggen maar wij weten iig niks ervan... Je moeder. |
|
ik heb die avatar niet voor niets |
|
we vergeven je maar trouwens laatst wel wat opgevangen in een ader topic bedenk ik me nu... shit ik weet niet precies meer maar het ging over iig een band die wel met ozzfest zou touren... owjah, cradle of filth maar dat was de amerikaanse ozzfest... Je moeder. |
|
quote: waar hoorde je dat dan?!! |
|
quote: uhmz Je moeder. |
|
quote: wat nou?? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |