|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
NAGLFAR: New Music Posted Online - Feb. 23, 2003 A brand new NAGLFAR track, titled "I Am Vengeance", has been posted online at this location. "I Am Vengeance" comes off the Swedish death/black metal group's forthcoming album, "Sheol", due in Europe on March 24 through New Hawen Records (formerly WAR Music) in association with Century Media Records. A U.S. release through Century Media Records is expected on May 6. "Sheol" — the Hebrew term for "hell" — contains eight "perfectly produced, superbly presented and unbelievably intense songs full of dark energies that take the listener under a spell of hate, madness and despair with their ecstatic guitar sounds, brutal drums and the inimitable tortured vocals of Jens Rydèn," according to an official press release. The album, which was recorded and mixed mastered at Ballerina Audio studios by Nils Johansson, features artwork by Niklas Sundin. The complete track listing for "Sheol" is as follows: 01. I Am Vengeance 02. Black God Aftermath 03. Wrath Of The Fallen 04. Abysmal Descent 05. Devoured By Naglfar 06. Of Gorgons Spawned Through Witchcraft 07. Unleash Hell 08. Force Of Pandemonium 09. The Infernal Ceremony http://mp3.centurymedia.com/Naglfar_IAmVengeance_Sheol.mp3 http://www.naglfar.net/releases/alb4l.jpg Ik heb er al meer goede woorden over gehoord! Dus probeer het uit zou ik zeggen! |
|
*download* Je moeder. |
|
probeer het te downloaden, maar het gaat wel ERG langzaam, +/- 3k/sec "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
inderdaad, zit nu op 78% Je moeder. |
|
Ik pas op 48%. DAMN YOU, ISDN!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
eindelijk binnen, klinkt niet slecht maar ik zou het niet gaan kopen denk ik... Je moeder. |
|
quote: Joepie, weer een nieuwe dipstick op ZM. Misschien is iedereen die het ding download wel een moslim varken. (Shit, verlaag ik me weer tot dat niveau.) Ik heb het nummer geluisterd en ik vond het behoorlijk vet! Het klinkt jammer genoeg niet meer als Vittra maar ik denk dat die dagen ook nooit meer terug zullen komen. Originaliteit is ver te zoeken en de vergelijking met Dork funeral is ook niet te vermijden. Maar toch heeft Naglfar meer. Die duistere sfeer die ze oproepen met die geweldige riffs spreekt mij in ieder geval wel aan. Nu maar hopen dat de teksten ook wat intelligenter zijn dan die van DF. Maar als mensen als Mindreaper het al geweldig vinden dan betwijfel ik dat. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
idd wel betere riffs Je moeder. |
|
quote: hoho, het kan ook zijn dat ie een promo heeft, ik heb hem namelijk ook al zo'n 3 weken in huis. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Oh mijn god! NAGLFAR SCHOPT WEER EENS ONTIECHLIJK KONT!!!!!!! Wat een nummer! Ik wil hebbe hebbe hebbeeeeee!!!!!!!!!!! |
|
natuurlijk heb ik de promo, wat dacht je dan dat ik al 2 weken in mn discman had zitten en die straight edger moet eens wat meer eten... hij hapt te gretig. [Dit bericht is gewijzigd door Mindreaper op 07-03-2003 18:04] |
|
Op dit moment draait Vittra rondjes in mijn CD speler en ik moet zeggen dat die CD nogsteeds hun beste werkje is. Persoonlijk vind ik deze cd nog beter als Storm of the lights bane van Dissection. Maar dat zal me wel niet in dank af worden genomen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Persoonlijk vind ik dat Sacramentum met beide de vloer aanveegt, maar ja... |
|
hmmm een nieuwe cd, ik zal es downen ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Nee inderdaad, kan je mening niet delen. Ach, ieder zijn ding natuurlijk BLASTBEATS FOREVER |
|
Nou heb net ff die tune geluisterd en mot zeggen het RULEZ echt gewoon hard, lekkere productie en gewoon zelfde stijl muziek als die ze waren ingeslagen met hun diabolical cd En die vond ik nou ook juist zo goed hehehe zal hele cd maar gaan aanschaffen binnenkort |
|
Ik had nog nooit van de band gehoord, maar dit klinkt wel heel lekker |
|
Ik heb nog steeds liever Nagelfar Zenial |
|
ik vond deze cd stinken. niet agressiefgenoeg. |
|
Ok bij gebrek aan een nagElfar topic (en de onwil jegens noobs die topics openen) spui ik in dit topic mijn vragen over nagElfar. Ik heb namelijk een cd zien liggen van hun Hunengrab Im Herbst volgens mij (groenige cover e.d.) - 10 euro. Ik ga hem binnenkort wel luisteren de winkels gingen dicht maar enige informatie zou handig zijn. Wat vindt men hiervan waar gaat het over etc. Ik heb net een review gelezen van Elessar http://www.elessar.demon.nl/ wel interessant. zet zich deze trend voort? |
|
JEZUS TERING! ZOEK ES EEN GOEIE HOST OM JE MP3'S OP TE ZETTEN, hehe. Ik snap dat echt niet, maar goed. Het duurt nog maar 15 minuten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vindt 'm wel erg goed, beetje te zweeds alleen... |
|
Laat die vraag (3 posts hierboven) maar mocht iemand dit ooit nog lezen. Ik kwam in de winkel ging ik die cd luisteren zat de verkeerde cd erin. ze hadden hem verkeerd genummerd blijkbaar en de nagElfar cd was kwijt. I.P.V. werd ik overdonderd met snoop dog................. zucht |
|
NAGLFAR!!!!!!!!!!!!!! +death is the greatest kick of all....thats why they save it for the last...+ |
|
Ik vind hem niet zo super. Hier en daar hoor in Dimmu invloeden. Geef mij maar Diabolical of Vittra. VEEL beter! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |