|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: lens kwijt? |
|
Georganiseerd geloof, de mens mag geloven wat hij wil, alleen georganiseerde religie is verkeerd... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Hear Ye! Fuck de zogenaamde meevoelers, die lui wisten echt wel hoe erg het in hun verotte landje zat, het is niet goed, maar niet vreemd in het licht van de universele menselijke domheid. Dit slaat nergens op. |
|
kunnen wij niet ook een petitiet gaan tekenen? Of naar Marokko gaan en voor de gevangenis gaan liggen? Niet dat wij dat willen/durven, want we zitten veel te fijn hier op ons gat te internetten. Dit slaat nergens op. |
|
quote:we gaan op het plein van de marrokaanse regering demonstreren, al die marokanen doen dat bij onze regering ook "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Allah is groot allah is machtig, allah is een lul van één meter tachtig. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Pff, wat ben ik blij dat ik daar niet woon zeg. Eng idee. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
geen nood hij is homo After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Hmm begrijp ik je verkeerd. Vind het wel een eng idee. Een machtige homo die een lul is van 1.80 Tis maar goed dat ik nie in Allah geloof dan TotZiens |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |