|
Auteur: |
|
|
Zondag 16 maart is de eerste voorronde van de Molenrock Talentenjacht in de Azijnfabriek in Roermond. De deelnemende bands zijn: - Suddenly Cult - Mindfold - Z3nith - Yo El Rey - Angels Decay - Rogue Het begint allemaal om 14.00 uur en de entree is 4 euro. Meer info op www.molenrock.nl Wie gaat er komen? [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 07-03-2003 18:13] |
|
denk dat ik er wel ben |
|
|
|
Hee, hoe was het nog straks? Daniel en ik waren allebei pangaar, maar eenmaal thuis weer wakker natuurlijk.. |
|
Ik heb dan een optreden in Geldrop, anders was ik wel naar drinkebroer Mies gaan kijken |
|
ja wie weet, mogen wij ook es voor 5 man komen spelen |
|
|
|
i'll be there zoepeh |
|
Heej, cool dat je komt. Ik zal vrijdag ook weer van de partij zijn in Margraten. |
|
doet jamai niet mee? Oud Vuil. |
|
Jawel, we mogen allemaal op hem inslaan tot ie gaat huilen. |
|
dan stem ik op jullie. Oud Vuil. |
|
|
|
Hee kikke. Misschien kan Sun Caged nog mee doen |
|
|
|
mcoenen n ik zijn er rond 15 uur [edit]Ik had net Mies aan de foon, de loting is net geweest en Angels Decay speelt pas om half 7.. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 16-03-2003 13:00] |
|
Ik kan helaas niet komen @Mies VEEL SUC6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 16-03-2003 16:58] |
|
Uitslag: 1.Rogue 2.Suddenly Cult 3.Angels Decay 4.Yo El Rey 5.Mindfold 6.Z3nith |
|
quote: En hoe ging tie Mies??? |
|
We waren de enige metalband. Helaas gaan we niet door naar de finale |
|
quote: Al ga je wel door, dat zegt nog niks |
|
ja, dat klopt... |
|
ik vonnet een leuke dag! en een vet optreden van AD grtn Stijn |
|
quote: Dank U |
|
HEUY!!!! Ik was er ook......was natuurlijk wel veel te laat....nog net op tijd voor de uitslag en een paar pilsjes te drinken ...toen maar weer teruggegaan naar de Irish Pub waar we vanaf 's middags St.Patricksday aan het vieren waren |
Index / Concerten |