![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Zondag 16 maart is de eerste voorronde van de Molenrock Talentenjacht in de Azijnfabriek in Roermond. De deelnemende bands zijn: - Suddenly Cult - Mindfold - Z3nith - Yo El Rey - Angels Decay - Rogue Het begint allemaal om 14.00 uur en de entree is 4 euro. Meer info op www.molenrock.nl Wie gaat er komen? [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 07-03-2003 18:13] ![]() |
|
denk dat ik er wel ben ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hee, hoe was het nog straks? Daniel en ik waren allebei pangaar, maar eenmaal thuis weer wakker natuurlijk.. ![]() |
|
Ik heb dan een optreden in Geldrop, anders was ik wel naar drinkebroer Mies gaan kijken ![]() ![]() ![]() |
|
ja wie weet, mogen wij ook es voor 5 man komen spelen ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
i'll be there zoepeh ![]() ![]() |
|
Heej, cool dat je komt. Ik zal vrijdag ook weer van de partij zijn in Margraten. ![]() ![]() |
|
doet jamai niet mee? ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Jawel, we mogen allemaal op hem inslaan tot ie gaat huilen. ![]() ![]() |
|
dan stem ik op jullie. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hee kikke. Misschien kan Sun Caged nog mee doen ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
mcoenen n ik zijn er rond 15 uur ![]() [edit]Ik had net Mies aan de foon, de loting is net geweest en Angels Decay speelt pas om half 7.. [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 16-03-2003 13:00] ![]() |
|
Ik kan helaas niet komen ![]() @Mies VEEL SUC6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 16-03-2003 16:58] ![]() |
|
Uitslag: 1.Rogue 2.Suddenly Cult 3.Angels Decay 4.Yo El Rey 5.Mindfold 6.Z3nith ![]() |
|
quote: En hoe ging tie Mies??? ![]() |
|
We waren de enige metalband. Helaas gaan we niet door naar de finale ![]() ![]() |
|
quote: Al ga je wel door, dat zegt nog niks ![]() ![]() |
|
ja, dat klopt... ![]() |
|
ik vonnet een leuke dag! en een vet optreden van AD ![]() ![]() grtn Stijn ![]() |
|
quote: Dank U ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! Ik was er ook......was natuurlijk wel veel te laat....nog net op tijd voor de uitslag en een paar pilsjes te drinken ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |