|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
heerschend "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
zou dat ook se setlist van no mecry worden? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ohhh man, Ik heb zo'n zin in NA live, heb ze op wacken vorig jaar al gezien, killer! heb ook beide video's "radiation sickness" en "handle with care live 1989" kicke man. ik moet zeggen dat ze wel wat ouder geworden waren (behalve danny lilker die staat op sterk water) maar ze gingen er nog flink tegenaan, anthony bramante zal er echter niet bijzijn! |
|
Gezien op Wacken waren toen erug goed. |
|
quote:Vette HEERSCH!!! En binnenkort weer in Nederland, oh man oh man oh man... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kun je die tapen? |
|
Tuurlijk, heb alleen maar een videorecorder, heb jij er een, kom een keer langs ik heb vast wel meer van je gading! |
|
valt er niet 1 te huren bij de videotheek ofzo voor ene paar euro (die alleen kan afspelen?) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Geen idee, maar daar heb ik weinig trek in, tijd voor! |
|
Ik woon denk ik niet echt in de buurt? |
|
Wat is niet in de buurt?? |
|
Zeeland... |
|
Valt op zich mee, ik woon valkbij Rotterdam! |
|
quote: Hmmm, even kijken of ik de video-recorder mag leasen |
|
K heb nog meer coole thrash videos, Sabbat 1989, coroner 1989, Exodus venom en Slayer 1986, Agent steel exodus en overkill 1987, celtic frost, laaz rockit, tankard 1989, anthrax 1987, anthrax POV, venom 1985, venom 1984, etc alemaal officiele videos, geen bootlegs of kopieen! |
|
NA op wacken (naja, tien seconde dan) http://www.xs4all.nl/~moorlag/Images/wacken%202002/nuclear%20assault%2001.AVI I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik vind bootleg eigenlijk nog vetter hoor, maar dit is ook leuk. Ik heb ook een Venom video, errrhh... 7th Gate Of Hell ofzo! |
|
Dit is ook leuk, ehhhhhh, ik hecht daar veel meer waarde aan dan aan een suffe bootleg met een klote beeldkwaliteit en nog slechter gelui en slechts een camerahoek. die kijk ik nog niet eens 1 keer af, maar goed dat is mijn mening! |
|
Tsja... Nou we zien wel dan! |
|
Nou ja, kijk maar je mag ze kopieren als je wil, no problem. Moet me alleen geen geld gaan kosten! Die Venom video is behoorlijkn zeldzaam trwouens! |
|
Das mooi! Ik ben er ook erg blij mee! |
|
als ik jullie nou eens een videoband opstuur kunne die ook ff 1 voor mij overtapen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Enforcer Ik neem een videorecorder, lege banden en een bak bier mee naar Rotterdam, in orde dan, haha ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: kijkt heel lief neem ff een bandje voor mij mee Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Is goed, ik meen het hoor kom maar doen we een biertje, en lekker thrash metal luisteren en kopieren! Ik doe graag medethrashers een plezier met mijn collectie, heb ook misschien nog een hoop leuke en zeldzame cd's HAHAHAHAH freibier fuer alle! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |