|
Auteur: |
|
|
quote: Wij dragen de eer.... |
|
quote: Wassssupppppppppp!!!!!!!!!!!!!! |
|
WWaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaBBBBBBBBBBBBBBbbbbb!!!!!!!!!! |
|
Enehm... gaat dat zaterdag ook allemaal naar ATAK??? Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Deze zaterdag niet want dan zit ATAK dicht ivm Lowlands |
|
ow kanker... goed dat je ut zegt dan... khad wat afgesproken met iemand in ATAK... had geen rekening gehouden met lowlands.... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Gefeliciteerd met het ZM-huis.....al denk ik toch niet dat het het eerste is Het eerste ZM-huis is volgens mij dat van Paul en mij, het geboortehuis van ZM I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Wanneer komt Zwaremetalen - the battle? |
|
quote: Hé,tof!! En misschien binnenkort de eerste ZM-kortfilm(heeft één van jullie toevallig een camera bij?) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Blubber is inmiddels vertrokken . Maar ik denk dat Enschede bij deze wel ZM-stad is geworden! |
|
Er zitten inderdaad wel een aantal ZM'ers in Enschede... Enschede heerscht gewoon!!!!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Ja daar zit wel wat in. Misschien dan wel niet het eerst ZM-huis maar wel de eerste echte ZM-stad! |
|
(beetje jaloers) Spijtig dat de scène bij ons zo klein is... *ZUCHT* Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
er zitten ook vele ZMers in en rond Rotterdam Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Gelukkig,dat is nu voor mij 't einde van de wereld niet...is ruim 15 jaar geleden dat ik nog in Nederland langsgeweest ben...(niet blij) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Het Zwaremetalenhuis van Enschede heeft weer internet nadat dit 5 dagen plat heeft gelegen. |
Index / Algemeen |