|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
in\'t begin vond ik ze nog wel redelijk goed hoor I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Niet dat het belangrijke is, maar de zangeres is juist door de jaren heen knapper geworden vind ik. |
|
quote: \'k vind d\'r ook niet echt lelijk ofzo I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Nou, misschien heb je wel gelijk hoor, want ik heb haar al jaaaren niet meer durven bekijken |
|
quote: Eh Anneke van Giersbergen een SLECHTE zangeres ???????????????????? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ik wist dat het een kwestie van tijd was voor jij zou reageren! |
|
Hahahahaha,tja, zij is absoluut een van m\'n favoriete zangeressen, zo niet m\'n favoriet. (\'k kan niet kiezen tussen haar, Floor en Tori Amos) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Oh ja, en dan nog iets: sinds wanneer zegt uiterlijk wat over de muzikale kwaliteiten van een persoon/band? Met andere woorden: niet relevant! (en nou mag ik dan wel niet op vrouwen vallen, maar ik vind \'t dus wel een mooie vrouw) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: gheghe, je mag best op vrouwen vallen hoor Blinded by Fear of Life... |
|
quote: Wat een lulverhaal. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
oh ja, volgens mij heet die cd trouwens SouvenIrs, en niet SouvenIErs So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ja hallo, wanneer je muziek gaat luisteren voor de \"lekkere wijven\" moet je ergens anders wezen. bovendien is ze wel een knappe vrouw! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
het is een hele goeie schijf mensen... niet metal, maar maakt dat uit? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Na Nighttime Birds (nog wel een coole sfeer-CD) ben ik afgehaakt, maar aan jullie reacties te zien kan ik net zo goed de nieuwe van C. Aguilera kopen. Mooimooimooi. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:wat een flauwe reacties allemaal weer Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
En terecht! |
|
Ik ben eigenlijk helemaal niet op de hoogte van de muziek van the gathering in de latere tijden. Is het te vergelijken met bandjes als Hooverphonic bijvoorbeeld? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
laats wel een nummer van gehoord op de radio, maar ik moest absoluut niet meteen aan the Gathering denken... is wel wat anders Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik zou zo geen 1 band weten waar je ze direct mee kan vergelijken, ze hebben een compleet eigen stijl ontwikkeld in de loop der jaren. Hulde Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: nee, maar ik vind het gewoon een uiterst saaie cd. "if_then_else" vind ik een stuk beter, juist door de afwisseling. |
|
hej, deze cd is echt vreselijk mooi! dan wel geen metal but who gives a shit! gewoon mooie songs voor een lekkere zondag middag als je toch geen fuck te doen hebt behalve een goed fantasy boek lezen I Find That I Am Not There... |
|
Ik vind het een prima plaatje! Ik was na Nighttime Birds afgehaakt maar Souvenirs hoor ik graag... Voor mensen die dit een aardige CD vinden is wellicht Antimatter ook wel een aanrader... |
|
Meteen maar effe de tourdates posten dan: Zat. 15 Maart - Oss - Groene Engel - NL (supportact Telefunk) Do. 1 Mei - Rotterdam - Nighttown - NL Vrij. 2 Mei - Balkbrug - Takens festival - NL Do. 8 Mei - Hilversum -Tagrijn - NL (supportact Telefunk) Vrij 9 Mei - Durbuy - Bomal-sur-Ourth - Bel Zat. 10 Mei - Amsterdam - Melkweg - NL (supportact Telefunk) Do. 15 Mei - Eindhoven - Effenaar - NL (supportact Telefunk) Zat. 17 Mei - Groningen - Oosterpoort - NL (supportact Telefunk) Do. 22 Mei - Nijmegen - Doornroosje - NL Zon. 25 Mei - Zwolle - Hedon - NL (supportact Telefunk) Vrij. 30 Mei - Haarlem - Patronaat - NL Zat. 31 Mei - Dordrecht - Bibelot - NL (supportact Telefunk) Vrij. 20 Juni - Gouda - So What - NL Zon. 6 Juli - Breda - Breda Barst Festival - NL |
|
quote: Antimatter is idd erg leuk! Voor degenen die het niet weten, is bandje van ex Aanathema bassist Duncan Patterson. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |