|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu maar hopen dat alle bierglazen het overleven ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Van waar naar waar en van wat naar wat @Dentz? |
|
Van Arnhem naar Nagele (NOP), we verruilen een 2-onder-1-kap voor een hoekwoning. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Holy crap! Met alle respect, maar wat of wie heeft je doen beslissen je uitgerekend daar te vestigen? Ik vond een jaar in Emmeloord wonen al bijna genoeg reden om mijzelf te verhangen, laat staan op een steenworp afstand in een nog meer desolaat dorp.. Maar je hebt vast een goede reden! ? |
|
760m² aan grond, aangebouwde garage, carport en een extra loods. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Aha. Iets verteld me dat je geen postzegels verzameld als hobby |
|
Jij snapt het. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dentz kan klussen als een malle. |
|
Over een jaar staan er 3 huizen en een stacaravan! Je moeder. |
|
Beter gaan wij dan ook op zijn terrein wonen! |
|
Ik wil de stacaravan! White trash ftw. Je moeder. |
|
Nee, alle grond is al bezet. De sloot is nog wel vrij. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Lijkt me wel gezellig, samen met Jaap! |
|
Dan bouw je een woonboot. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dan hebben we een woonsloot, huhuhuh. |
|
:') Succes Jack! Ik belde jou trouwens per ongeluk vd week. Weet niet of ik op tijd weg heb gedrukt of dat ie al over ging. Dus. |
|
quote: Deal! Je moeder. |
|
Verhuizen. Ik ben er klaar mee. |
|
netjes, gefeliciteerd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik ben ook weer vaak genoeg verhuisd voor de komende tijd. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Wij zijn ook zover dat we dit weekend kunnen verhuizen. spelfout weggehaald... |
|
Doei, Asherah. |
|
quote:Ze zei laatst tijdens een chatsessie nog hoe lekker ze die younster Bram van ZM toen vondt. OT: Ik wil verhuizen. Enige toevoeging die ik wil is een tuin, voor mezelf. Maar alleen het idee van verhuizen is al veel stress. =[ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Younster? Vondt? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |