|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaat er nog iemand van jullie naar Lowlands? Ik wel of vinden jullie dat not done? Ik vergiet als zeef hebben |
|
Ja ik ga ook! Ik ga niet voor de bands maar voor de sfeer, die is elk jaar super en het wordt behoorlijk lekker weer dus zonnebrand mee |
|
daar ben ik het het mee eens. Dat is ook mijn reden waarom ik niet ga. |
|
het boeit mij idd niet echt welke bands erkomen, de sfeer is fantastisch... vorig jaar, toen was ik 12, ging ik daar naartoe (wist ik veel wat zon festival in houd..ik was wel op parkpop geweest maar... ik wist dat krezip en limp bizkit kwamen (coooooool) maar verder...) maar het was geweldig... just geweldig Ik vergiet als zeef hebben |
|
Ik ga niet, maar ik wens iedereen die wel gaat veel plezier I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik ga ook niet... Dead things grow from deep inside... |
|
Fear factory! |
|
quote: het nieuwe fear factory album zuigt zwaar en aangezien ze het nieuwe materiaal nu het meest spelen is er voor mij geen ruk aan De eerste paar albums waren wel zeer gaaf o ja de rest wat re op lowlands staat vind ik niets aan |
|
Radio 3 zal de optredens live uitzenden op de radio dus ... Ik hoop werkelijk dat ze Fear Factory dus ook uitzenden! Ik heb ze vandaag al gebeld met het verzoek (namens alle metalfans in Nederland om Fear Factory wel uit te zenden... ik ga ze morgen gewoon nog een paar keer bellen... Ow, voor geïnteresseerden: 035-6711333 ... tenminste... weet ik niet zeker... shit da's het rechtstreekse nummer voor Radio 3 fm [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 24-08-2001 21:02] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Fear Factory rulezzzzzzz Ook digimortal heerscht..... Ik ga niet naar lowlands... OJA op welke frequentie zit 3FM????? Goeie actie van dat bellen naar 3FM!!! |
|
quote:96.80 I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
En ik heb dus gewoon nix van FF bij dat stomme 3FM gehoord... Alleen suffe shit enzo... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik was op lola, en de beste band vond ik toch echt wel TANZWUT! kent iemand hun?? de hele tent ging uit zn dak, die gasten waren gewoon echt blij met het aplaus wat ze kregen I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Get a life Stevo(=aragorn)....Tanzwut...zo noem je een band toch niet... Anyways ICED EARTH rult het meeste DEATH |
|
hier ga ik niet eens op in... ach ja, jij moet nou eenmaal alles afkraken wat je niet kent I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ik was ook bij Tanzwut, en vond het inderdaad een van de beste optredens van het festival. En wat boeit het nou hoe een band heet ?? |
|
Vin ik ook, het gaat om de muziek tenslotte.. |
|
Ik was ook bij Tanzwut en dat was inderdaad geniaal gaaf Heel het gebeuren was weer heerlijk relax Volgend jaar weer!! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Toevallig nog twee kerels achterin enorm staan headbangen ?? Daar stond ik bij (als mede de helft van Orphanage) |
|
*bump* Hier maar verder? Ik vind Lowlands dit jaar een boeiende line-up hebben, vind het sowiezo een erg tof festival. Muziek, cabaret, films, gevarieerd programma dus en zeer goed georganiseerd |
|
zeker ga ik deze keer |
|
de 24 uurstent is altijd leuk..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
enbigste leuke van lowlands was voor mij het bij de tenten zitten en naar immortal kijken hehe de sfeer was ronduit kut verder Je moeder. |
|
Pure geldverspilling, het is duur en totaal niet boeient "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mee eens On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |