|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
heeft er nog iemand coole metal plaatjes mail me ff thehacktrooper@hotmail.com geen virussen a.u.b. metal 4 ever [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 09-03-2003 13:58] |
|
eh google al geprobeerd? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
|
|
weer een argument waarom newbies geen topics mogen starten... Zenial |
|
We kunnen er een algemeen metal pics topic van maken (weet zo niet of dat al bestaat eigenlijk). Mooie link: http://truemetal.org/metalwallpaper/indexad.html |
|
quote: gaaf! |
|
Metal 4 ever zucht ... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Homepage: www.skaterzonline.tk Interesses / hobbies: metal,rap en skaten |
|
quote: Zo daar zitten leuke dingen tussen! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
metal 4 ever en dan met eminem aan komen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Tjonge jonge, geef die jongen toch wat metal afbeeldingen (vast en zeker voor zn cu2 profiel ) ipv hem af te zeiken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: www.zenial.nl Verder stem ik ervoor om jinxterbee13 meteen te bannen... Zenial |
|
quote: Agree Check zijn profiel: hobbies: metal,rap en skaten leeftijd: 13 |
|
Lijstje! Voor ban jinxterbee13: -Zenial -Snaack -B6R6A6M |
|
quote: Ik wist dat jij dit ging zeggen... Laat die/dat arme jongen/meisje even afkoelen... Als het dit leest snapt ie vast dat dit niet metalfan.nl is ofzo |
|
quote: Had ik al gezegd dat voorstemmen vijdubbel telt |
|
Mensen, ontopic gaarne. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
tjonge jonge, die gast is net 13. Die komt net om de hoek kijken. Wat verwachten jullie dan, dat hij meteen al alle obscure bands kent ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 09-03-2003 14:48] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hij is wel een beetje eng. Maar kijk gewoon naar bands die je hier in de topics ziet staan en zoek dan naar afbeeldingen van deze bands op google. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Eindelijk iemand die het begrijpt! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Wat hits op google met \"metal\" als zoekterm. Tof heh! |
|
|
|
quote: Neen, maar een redelijke dosis gezond verstand is niet teveel gevraagd toch.. Wat zijn \"toffe metalplaatjes\"? Nieuwe plakplaatjes ofzo? |
|
quote: hahahahahahahahaha, wat een figuur. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ach... enige specificatie zou al helpen... ik bedoel, als het alleen om metalplaatjes zou gaan, in de breedste zin van het woord, dan is de beschrijving zo breed dat de topicstarter via google eerst maanden aan de gang kan gaan alvorens hij hier hoeft aan te kloppen.. en als hij niet weet hoe google werkt dan is hier een opzetje: http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=metal+pictures&btnG=Google+zoeken&lr= |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |