|
Auteur: |
|
|
Ik ben een beetje verbaast over het feit dat ik maar zo weinig mensen over deze band hoor. De muziek zit super strak in elkaar en is een soort kruising van Arch enemy en Soilwork. Heerlijke muziek. Voor meer info check: http://www.disarmoniamundi.com I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
heb net het nummer burning cells gedownload.... kan niet anderzz zeggen dan dat het best wel |
|
ik heb 1 keer een nummer van hun gehoord, klonk wel lekker ja |
|
Maak er je levenstaak van |
|
Ik heb hun debuut gekocht een paar maanden geleden. idd een vette band. Leuk als je alle Zweedse klonen beu bent en 's wat variatie wil horen in die zweedse sound (al zijn ze van Italië). Burning Cells!!!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
was alweer vergeten dat er topic over was Maar heeft er iemand nog andere nummers dan Burning Cells? ik ben zeer benieuwd hoe die klinken! |
|
quote: Precies! Ik vind het raar dat iedereen nogsteeds wegloopt met de toch wat zwakke laatste cd van Arch enemy en de diep onder het gemiddeld uitstekenden laatste van Soilwork terwijl bijna niemand deze band heeft uitgechecked. En dat terwijl Nebularium toch gewoon op kan boksen tegen het beste werk van die bands. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Index / Heavy Metal |