|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik denk dat ik er naar toe ga. Immolation gaat toch niet door.... Don't blush when I rip you open |
|
Ik wel in ieder geval, dat wordt knallen op z\'n hardst! |
|
Komen ze alleen in de Baroeg? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
als ik gezelschap zou hebben en de dag erna niet naar school zou moeten en geen gekut zou hebben met de laatste trein zou ik gaan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
De dag erna is het goede vrijdag, dus ik neem aan dat je vrij bent... Ik, Wil Schuurman |
|
Punk in de Baroeg....een paar jaar geleden speelde 'Total Chaos' daar en toen stonden de mensen zelfs in het halletje bij de ingang! Vol...uuhh...te druk naar m'n zin Ik hoop dat het dit keer wat beter gaat! Don't blush when I rip you open |
|
quote:Als je alleen gaat kom ik ook |
|
quote: Snoeperd |
|
Hey snagger dat is waar, alleen een probleem, in die 2 weken heb ik dan 3 concerten, maare jij kon toch pitten in rotjeknor, dat zou wel erg heerschend van pas komen FUCK THE USA heerscht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ja zekers!! Troops Of Tomorrow!! |
|
aangezien ik weer werk heb duurt het kort voordat ik exploited in huis heb "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
*schop* Nog meer interesse? |
|
quote: Dat weet ik niet zeker, mn broer is namelijk aan het verhuizen en dat duurt nog wel een tijdje voor 'ie er mee klaar is Maar naast de baroeg staan veel bankjes, die slapen best goed. Ik, Wil Schuurman |
|
Ik woon dan wel niet in Rotterdam maar Snaggy je kunt wel hier slapen als er genoeg plaats is in de auto terug |
|
Ik kom ook! Ik hoorde alleen weer rare verhalen dat er veel skinheads op af zullen komen en dat niet altijd leuk is, maar ja boeie als ik maar een leuke avond heb Iid beter dat t de andere dag goeie vrijdag is. Wel klote dat de laatste van Lombardije naar leiden al om 01.00 gaat ofzo... Iemand een idee tot hoelaat Exploited zal spelen??? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Meestal is het wel voor 12 afgelopen hoor |
|
Whaha cool, Stinkvingers Heerst!! Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: Ja, raar he! Altijd tijdens punkconcerten kom ik skinheads tegen! Kale kop, witte veters...en moshen op linkse teksten Don't blush when I rip you open |
|
Komen ze ECHT alleen in de Baroeg? [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 16-03-2003 22:17] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: nogmaals het bewijs dat kale mensen dom zijn "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik vind 12 euro eigenlijk vrij veel voor 2 bands. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dan ga je niet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Nee, ze spelen ook in de Melkweg en op een of ander raar festival... |
|
Ik kom! Ik kom! Ik kom! |
|
quote: Wij gaan |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |