|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
de kansen zijn gekeerd, ben er hoogstwaarschijnlijk ook wel bij Je moeder. |
|
ik denk ik nie, 'kzit een beetje met geld en de avond ervoor blabla geen tijd proppen..... |
|
Present Watain! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Als Trimonium maar mee komt, de rest interesseert me geen flikker! (buiten Watain dan ...) Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
het gaat mij nu juist weer om het voorprogramma |
|
quote: INDERDAAD!!! Trimonium schopt kont!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
kan best, maar wie gaat er openen? sauron komt niet meer las ik op hun homepage ( www.saurondeathsquad.com ) |
|
hopelijk funeral winds, ben wel benieuwd naar.. maar lugubre of fluisterwoud zal ik ook zeker niet erg vinden Je moeder. |
|
Ben er zeker bij en als Fluisterwoud opent dan is het helemaal een top dag Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik zal ook wel ff komen kijken. Naar ik heb vernomen komt Funeral Winds NIET. Helaasch one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Komen jullie nu voor Watain en Trimonium of voor een of andere local-band die je zo vaak in den lande kunt zien? Gewoon niet zeiken! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Alsof je watain nooit in Nederland kan zien GVD zit ik hier weer Ediiittgutfuck: wel aanwezig aangezien watain zeker wel een goeie bands is [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 20-05-2003 19:30] Ik, Wil Schuurman |
|
quote: |
|
quote: PRECIES!!!!!!!!! GODVER!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
kakker, spelen jullie..? of weet jij misschien wie die opvulling wordt? Je moeder. |
|
Funeral Winds is anders echt een hele gave band, wil ze best wel eens zien dus.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |