![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
de kansen zijn gekeerd, ben er hoogstwaarschijnlijk ook wel bij ![]() Je moeder. ![]() |
|
ik denk ik nie, 'kzit een beetje met geld en de avond ervoor blabla geen tijd proppen..... ![]() ![]() |
|
Present Watain! ![]() De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
Als Trimonium maar mee komt, de rest interesseert me geen flikker! (buiten Watain dan ...) Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
het gaat mij nu juist weer om het voorprogramma ![]() ![]() |
|
quote: INDERDAAD!!! Trimonium schopt kont!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak ![]() |
|
kan best, maar wie gaat er openen? sauron komt niet meer las ik op hun homepage ( www.saurondeathsquad.com ) ![]() ![]() |
|
hopelijk funeral winds, ben wel benieuwd naar.. maar lugubre of fluisterwoud zal ik ook zeker niet erg vinden ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ben er zeker bij en als Fluisterwoud opent dan is het helemaal een top dag ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Ik zal ook wel ff komen kijken. Naar ik heb vernomen komt Funeral Winds NIET. Helaasch ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Komen jullie nu voor Watain en Trimonium of voor een of andere local-band die je zo vaak in den lande kunt zien? Gewoon niet zeiken! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
Alsof je watain nooit in Nederland kan zien ![]() ![]() GVD zit ik hier weer Ediiittgutfuck: wel aanwezig aangezien watain zeker wel een goeie bands is [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 20-05-2003 19:30] Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: PRECIES!!!!!!!!! GODVER!!!!!! ![]() Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak ![]() |
|
kakker, spelen jullie..? of weet jij misschien wie die opvulling wordt? Je moeder. ![]() |
|
Funeral Winds is anders echt een hele gave band, wil ze best wel eens zien dus.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |