|
Auteur: |
|
|
1. The Confusion 2. Poem for the Dead 3. The Confession 4. Death Bells duur: 41 minuten kosten: 4 euro gelimiteerd tot 100 stuks, eerste 50 komen met scheermesje |
|
Hier, jij ook een repley. |
|
lul |
|
Nouja zeg. |
|
*on topic!!!!* reactie op slechtheid @claw: [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 11-03-2003 14:25] |
|
quote: ps. een vergelijking met raison d'Etre mag als positief commentaar worden opgevat. Is die cd van jou zelf trouwens? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
jep is mijn cd |
|
een scheermesje? moet je die kwijt of? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik wil er 1 .. |
|
ik wil ook een scheermesje |
|
ik wil zo'n cd ... |
|
wat een ontzettend mooi nummer Markam!! Ben ik even blij dat ik de hele cd van je krijg! Ik zal wel een leuk stukje erover schrijven en ik wil WEL een scheermesje!! |
|
sssssst niet zo hard straks wil iedereen er een! |
|
Ik wil er een met je pillen erbij [Dit bericht is gewijzigd door Koud op 12-03-2003 12:11] Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
Index / Muziek algemeen |