![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
1. The Confusion 2. Poem for the Dead 3. The Confession 4. Death Bells duur: 41 minuten kosten: 4 euro gelimiteerd tot 100 stuks, eerste 50 komen met scheermesje ![]() |
|
Hier, jij ook een repley. ![]() ![]() |
|
lul ![]() |
|
Nouja zeg. ![]() |
|
*on topic!!!!* reactie op slechtheid @claw: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 11-03-2003 14:25] ![]() |
|
quote: ps. een vergelijking met raison d'Etre mag als positief commentaar worden opgevat. Is die cd van jou zelf trouwens? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jep is mijn cd ![]() |
|
een scheermesje? ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Ik wil er 1 .. ![]() |
|
ik wil ook een scheermesje ![]() |
|
ik wil zo'n cd ... ![]() |
|
wat een ontzettend mooi nummer Markam!! Ben ik even blij dat ik de hele cd van je krijg! ![]() ![]() ![]() |
|
sssssst niet zo hard straks wil iedereen er een! ![]() |
|
Ik wil er een met je pillen erbij ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Koud op 12-03-2003 12:11] Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |