IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : meningen, help!
princess of darkness
Usericon van princess of darkness
Posted 11-03-2003 20:19 by princess of darkness Wijzig reactieProfiel van princess of darknessQuote dit bericht

ik vroeg me ineens af waarom je altijd, overal een mening over moet hebben. Ik bedoel: ik zat net biologie huiswerk te maken en over zo ongeveer elk onderwerp komt wel zo'n vraag van; wat is jouw mening daarover. klonen bijvoorbeeld, ik weet niet of ik er voor ben of niet, aan de ene kant wel maar aan de andere kant niet, ik weet het gewoon niet.
zo frustrerend, alsof je dom bent als je ergens geen mening over hebt. wat is jullie mening daarover?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-03-2003 20:23 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Het is educatief om je over bepaalde zaken een mening te vormen, op basis van de op de vorige pagina's gepresenteerde leerstof. Als je die echt begrijpt, kun je je ook een goed gegronde mening vormen over het betreffende onderwerp.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-03-2003 20:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niks moet, alles mag, das mijn mening


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-03-2003 20:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Een mening vorm je vanzelf, door veel te lezen en vaak te luisteren, nog vaker te ouwehoeren erover, en NOG vaker op je bek te gaan.

Plus, dan heb je ook eens iets om over te praten op feestjes.


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 11-03-2003 20:27 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

ik heb hier geen mening over



princess of darkness
Usericon van princess of darkness
Posted 11-03-2003 20:30 by princess of darkness Wijzig reactieProfiel van princess of darknessQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 20:23 schreef TNightmare het volgende:
Het is educatief om je over bepaalde zaken een mening te vormen, op basis van de op de vorige pagina's gepresenteerde leerstof. Als je die echt begrijpt, kun je je ook een goed gegronde mening vormen over het betreffende onderwerp.


nou, ik niet dus, ik snap de voordelen, maar ook de nadelen.dan weet ik niet wat ik zwaarder moet laten wegen bij het vormen van een mening. over veel dingen heb ik wel een duidelijke mening maar over sommige dingen waar veel voor- en nadelen aan zitten niet.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-03-2003 20:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 20:30 schreef princess of darkness het volgende:
nou, ik niet dus, ik snap de voordelen, maar ook de nadelen.dan weet ik niet wat ik zwaarder moet laten wegen bij het vormen van een mening. over veel dingen heb ik wel een duidelijke mening maar over sommige dingen waar veel voor- en nadelen aan zitten niet.

Lekker verder discussieren.

Vaak is het bij zo'n vraag al goed om gewoon de voor- en nadelen die jij ziet neer te zetten. Niet elke vraag heeft een definitief antwoord! Ze zijn vooral bedoeld om je te laten nadenken over dingen, niet om je kennis te testen.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-03-2003 20:40 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik heb over zoveel dingen geen mening. Er zijn gewoon veel dingen die me geen reet interreseren. Politiek is er een van.



Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


princess of darkness
Usericon van princess of darkness
Posted 11-03-2003 20:45 by princess of darkness Wijzig reactieProfiel van princess of darknessQuote dit bericht

nou, ik interesseer me wel voor een heleboel dingen maar k weet gewoon niet wat ik ervan moet vinden


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-03-2003 20:50 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 11 maart 2003 20:45 schreef princess of darkness het volgende:
nou, ik interesseer me wel voor een heleboel dingen maar k weet gewoon niet wat ik ervan moet vinden


Als je iets wel interresseert maar je weet niet wat je er van moet vinden; moet je misschien wat meer informatie erover inzamelen.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 11-03-2003 20:57 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ja, vind ik ook.


No meat is sweater


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-03-2003 21:02 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Bekend probleem princess of darkness. Een mening is lastig te vormen omdat er altijd wel iets tegenin te brengen is. Volgens mij is er vaak ook niet iets wat daadwerkelijk beter is. Alles heeft z'n voor- en z'n nadelen. Het is maar net wat jij zwaarder vindt wegen. Nu is het geen probleem een mening te geven op school. Als je twijfelt kies je gewoon een standpunt en als je die goed beargumenteerd heb jij je punten binnen.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen