|
Auteur: |
|
|
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/nieuws/index.xml/view/actueel/rtlnieuws/2003/03_maart/11/buitenland/0311_Noord-Korea_oorlog_met_VS_zal_nucleair_zijn.xml Dit artikel verontrust mij enigzins, alhoewel het ook wel een beetje blaffende honden bijten niet is. Maar toch! Als 1 begint, hupplakee - dag aarde *_*, hallo nucleaire winter. |
|
Tientje op Korea |
|
Noord-Korea weet best dat zij het volgende slachtoffer is in het 'as-van-het-kwaad' lijstje van de VS. Begrijpelijke taal dus. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
kom op gooien met die bommen! amerika was duitsland en japan te snel af, nu moet amerika maar eens het onderspit delven door of te worden verslagen of genuked te worden ik prefereer het laatste Je moeder. |
|
tja... die sig zegt het al eigenlijk wel zo'n beetje Noord-Korea is een grotere dreiging dan Irak imho... Kijk eens naar de superieure brain-wash technieken en allesomvattende propaganda van die regering, daar kan de CIA nog een puntje aan zuigen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: hehe dat is weer een stapje verder, de reden dat ik die oorlogen wil... maar das offltopic Je moeder. |
|
Als de VS Noord-Korea nou gewoon eens met rust lieten, wat voor ergs zou er dan gebeuren denken jullie? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
niks maar vertel dat bush... Je moeder. |
|
quote: Dan gaat Noord Korea eerst anderhalf jaar lang roepen dat ze niet genegeerd willen worden. En dat Amerika nog steeds stom is. En dan gaat die Kim diabolisch lachen als hij de afstandbediening uitgereikt krijgt waarmee hij met een druk op de knop hun kernraket af kan vuren. En na verloop van tijd gaat hij vast een keer per ongeluk op die afstandsbediening zitten of zo. |
|
Noord-Korea zit in een veel mooiere positie dan Irak, omdat noord-korea een groot broertje heeft. En amerika wil dat grote broertje niet kwaad maken! Bovendien is het nucleaire programma indertijd gestopt door n-k, in ruil voor hulp van de vs. Deze laatste kwam zijn afspraken echter niet na (goh, dat is voor het eerst! ). Geweldig toch, dat zo'n klein prutsland als n-k zo'n grote bek kan opzetten tegen 's werelds enige supermacht? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Pffff *plant om straks alvast aan het gat voor die schuilkelder/feestzaal te beginnen* yeah right tafeltennis met grove dreigementen is het, meer niet. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 12-03-2003 11:10] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Grote broertje? Wie? China? Dude, China beschouwt NK als een 1ste klasse lastpost. Ze zijn een steenpuist in de collectieve chinese anus omdat (1)ze China in een lastig parket plaatsen m.b.t. al die NK vluchtelingen (bijv. die gefilmd werden toen chinese legerlui hen van binnen het Zuid-Koreaanse ambassade wegsleurden en de wereldgemeenschap eisten dar die terug zouden mogen keren.) (2)en andersom omdat China niet graag de ondergang van NK ziet als een soort ideologie-broederland. Catch22 |
|
Als bush korea wil platgooien dan doet ie dat. Ik denk niet dat ie wat te vrezen heeft |
|
quote:Behalve dan het nucleare arsenaal van Noord-Korea misschien? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hmmz veel berichten hierover de laatste tijd. Vooral van Amerikaanse zijde.... next on the list? ja of nee? |
|
Allemaal klagen over de VS, maar voorlopig is het niet de VS die zegt dat ze een nucleaire oorlog zullen/willen starten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
wie heeft z'n atomic bombshelter al gegraven? Die van mij is al verlicht en er staat al een fijne bank in. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Staat er ook al een koelkast met een maand voorraad bier in? |
|
drie maanden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
zoals ik in den andere topic al zei, bush is ene die rap schrik heeft, en als een land naar hem wijst, slaagt hij erop. NK is bezig met kernwapens, hij dreigt ze te gebruiken. hij kan het niet hebben dat nk ook bedreigingskracht heeft, en probeert die wapens overal af te gaan pakken, ook wil hij bewijzen aan het US-volk, dat hij een waardig president is, en met irak heeft hij het vrpest, dus gaat hij opnieuw proberen We Are BrederLord |
|
Laten wij, ware metalfans met gezonde voorliefde voor haat, geweld en intolerantie, vurig hopen op een TOTALE NUCLEAIRE VERNIETIGING van Noord-Korea om geen andere reden dan dat het een mooi spektakelstukje oplevert met geinige beelden van lijken van die imbeciele hondenvreters. Ik verveel me ongezond nu de oorlog tegen Irak is afgelopen. |
|
quote:Het nieuws is inderdaad wat saai geworden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hmmm, het ljkt me stug dat beide lande kernwapen tegen elkaar gaan inzetten. Als ze dat gaan doen dan krijg je zo'n teken film scenario waarbij de slechterik de wereld wild vernietigen, waarbij de vraag omhoog komt van waaromthe hell doet ie dat, als ie de wereld nuked is hij zelf ook dood . Dit is ook met US en NK, als het op een mega nuke war uitloopt en de landen elkaar flink aanvallen. Waar vecht je dan voor? Die mooie staat waar je in woont is tog genuked door de vijand. grrr |
|
quote: De vernietiging van amerika kan veel meer spektakel leveren is veel groter dus kan meer kapot gemaakt worden |
|
quote:Alsof de berichtgeving omtrent de 'oorlog' in Irak zo afwisselend en enerverend is (was). Touché, pussycat! |
Index / Nieuws, actualiteit en media |