|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mij te ver weg Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
misschien woont die in gelderland daar gebeurt alles 50 jaar later... I am the 1%. |
|
*schopperdeschop* U heeft nog maar twee dagen om tot bezinning te komen en te besluiten om ons een bezoek te brengen! |
|
vandaag... 4 euro entree en 5 euro voor de trein dus dat laat 50-9= 41 41 euro voor bier 41/1.1 = 37.27 dus 37 bier... dit betekent dus ---> dat ik veel boerenkool moet eten want die was immers 50% korting... hmmmmmmmmm I am the 1%. |
|
Zo, ik ben thuis, dat was dat. Ik vond het echt zwaar gaaf! Van kainam heb ik niet echt veel gehoord maar toch klonk het lekker zwaar . DIS was echt Het geluid was best goed, naar mijn mening. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
damn heej de wc-kamer was groter dan het tja... halletje? waar ze speelden... kainam was wel grappig... kende ik toevallig al, die zanger heerste best wel. Zo klein en toch een longinhoud waar je U tegen zegt. Dis hebbe we maar 3 nummers van gezien omda we de laatste trein moeste hale naar maarssen EN DIE MISSEN WE DAN GODVERDOMME NOG! jammer dat ik geen WRATH gehoort heb voor de rest een A-owkeeej consertje I am the 1%. |
|
Dank voor uw bezoek mensen!!! en ik ben blij dat het zaalgeluid te pruimen was. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |