![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eigenlijk wilde ik dit keer alleen maar eens ruilen, welke cd heb je wel intresse in dan zal ik eens kijken of ik die wil dumpen tegen cash. ![]() |
|
Die van Grom en Walhalla [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 22-05-2003 21:24] ![]() |
|
OK, goed plan, bij voorbaat dank! ![]() |
|
Heeft ilyc die necrophobic ep nog ? ![]() |
|
quote: Jazeker, doch het is een CD die EP heet. ![]() |
|
Ok goed als ik morgen hem niet kwijt ben zijn ze van jouw. Dank ![]() |
|
heb ik opzich wel interesse in, beetje te prui,men ? ![]() |
|
quote: OK, top quote: Niks mis mee, death/black is 't, alleen heb ik 'm dubbel. Heb je wat te ruil? [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 22-05-2003 21:36] ![]() |
|
Wil je eventjes mailen naar het adres van die gozer die wel eens in de baroeg is, vroeger hier ook postte en pas nog op direct cunt-neck zat ![]() ![]() |
|
hehehe ![]() ![]() |
|
ilyc ze zijn voor jouw die twee grom en walhalla geen zin meer in wachten hehe gooi me maar een mail (zie profiel) ![]() |
|
*kick* tape: ad infernos - sinn demo darwin - as evolution continues demo nazgûl - omne est paratum winterblut promo 1998 7" ep: burzum - once emperor cd: my dying bride - trinity darwin - this mental nourishment, my drive siebenbürgen - grimjaur rebaelliun - annihilation nile - black seeds of vengeance houwitser - rage inside the womb bolt thrower - honour/valour/pride deranged - deranged sammath - verwoesting/devastation venom - black metal tumulus - wodureid darkthrone - evil past ik zoek dus rauwe bm Je moeder. ![]() |
|
quote: ik zie een grote tegenstelling. hoe kan het nog rauwer als venom's black metal???? Venom is ![]() ![]() |
|
maar ik luister hem toch nooit en ook al isie zo cult ofzo, i don't care ik ben erop uitgekeken... Je moeder. ![]() |
|
quote: natuurlijk. ![]() ![]() |
|
onder motto rauwe BM heb ik nog wel Uruk Hai - in the side of eternal eclipse, old school rauwe black compleet met fuck off to dani filth met mooi bordje erbij verboden voor dani. ![]() |
|
quote: rauw black metal of iets dergelijks I welcome you to a world pitch black ![]() |
|
quote: verkoop je die ook? I welcome you to a world pitch black ![]() |
|
quote: heb nog niets binnen ![]() I welcome you to a world pitch black ![]() |
|
GoreDwarf: nee dank je, mp3 van gehoord (meende dat het die band was iig) en vond het weinig aan.. quote: ik vind eigenlijk alleen het titelnummer gaaf ervan, de rest boeit me wat minder op de manier zoals je al zei. daardoor niet echt in mijn stijl ![]() Je moeder. ![]() |
|
veel reviews zeggen dat ze klinken als oude Graveland. http://usuarios.lycos.es/tzavoth/bands/uruk/uruk.htm maar roep maar wat Thyran zou ik zeggen ![]() |
|
quote: Ik ga eerst ook maar eens een paar mp3tjes zoeken. I welcome you to a world pitch black ![]() |
|
een spaanse band die over koude winters zingt hehehe Je moeder. ![]() |
|
quote: Ook nog: -Lunar Aurora - Of Stargates and Bloodstained... -Demonic - The Empire of Agony -Setherial - Hell Eternal Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |