|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eigenlijk wilde ik dit keer alleen maar eens ruilen, welke cd heb je wel intresse in dan zal ik eens kijken of ik die wil dumpen tegen cash. |
|
Die van Grom en Walhalla [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 22-05-2003 21:24] |
|
OK, goed plan, bij voorbaat dank! |
|
Heeft ilyc die necrophobic ep nog ? |
|
quote: Jazeker, doch het is een CD die EP heet. |
|
Ok goed als ik morgen hem niet kwijt ben zijn ze van jouw. Dank |
|
heb ik opzich wel interesse in, beetje te prui,men ? |
|
quote: OK, top quote: Niks mis mee, death/black is 't, alleen heb ik 'm dubbel. Heb je wat te ruil? [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 22-05-2003 21:36] |
|
Wil je eventjes mailen naar het adres van die gozer die wel eens in de baroeg is, vroeger hier ook postte en pas nog op direct cunt-neck zat |
|
hehehe |
|
ilyc ze zijn voor jouw die twee grom en walhalla geen zin meer in wachten hehe gooi me maar een mail (zie profiel) |
|
*kick* tape: ad infernos - sinn demo darwin - as evolution continues demo nazgûl - omne est paratum winterblut promo 1998 7" ep: burzum - once emperor cd: my dying bride - trinity darwin - this mental nourishment, my drive siebenbürgen - grimjaur rebaelliun - annihilation nile - black seeds of vengeance houwitser - rage inside the womb bolt thrower - honour/valour/pride deranged - deranged sammath - verwoesting/devastation venom - black metal tumulus - wodureid darkthrone - evil past ik zoek dus rauwe bm Je moeder. |
|
quote: ik zie een grote tegenstelling. hoe kan het nog rauwer als venom's black metal???? Venom is |
|
maar ik luister hem toch nooit en ook al isie zo cult ofzo, i don't care ik ben erop uitgekeken... Je moeder. |
|
quote: natuurlijk. ik vind dat je alleen cd's in huis moet hebben die goed zijn, niet omdat ze "cult" zijn of zogenaamd "verplicht" voor een bepaald genre. maar ikzelf ben nog steeds waanzinnig fan van (vooral de oude) venom. ik denk dat het toch een "leeftijdding" is. als je nu venom voor het eerst hoort kan dit wat betreft hardheid, rauwheid etc etc natuurlijk niet tippen aan de huidige bands. maar vroeger sloeg vvenom echt in als een bunkerbusteratoombom. |
|
onder motto rauwe BM heb ik nog wel Uruk Hai - in the side of eternal eclipse, old school rauwe black compleet met fuck off to dani filth met mooi bordje erbij verboden voor dani. |
|
quote: rauw black metal of iets dergelijks I welcome you to a world pitch black |
|
quote: verkoop je die ook? I welcome you to a world pitch black |
|
quote: heb nog niets binnen I welcome you to a world pitch black |
|
GoreDwarf: nee dank je, mp3 van gehoord (meende dat het die band was iig) en vond het weinig aan.. quote: ik vind eigenlijk alleen het titelnummer gaaf ervan, de rest boeit me wat minder op de manier zoals je al zei. daardoor niet echt in mijn stijl Je moeder. |
|
veel reviews zeggen dat ze klinken als oude Graveland. http://usuarios.lycos.es/tzavoth/bands/uruk/uruk.htm maar roep maar wat Thyran zou ik zeggen |
|
quote: Ik ga eerst ook maar eens een paar mp3tjes zoeken. I welcome you to a world pitch black |
|
een spaanse band die over koude winters zingt hehehe Je moeder. |
|
quote: Ook nog: -Lunar Aurora - Of Stargates and Bloodstained... -Demonic - The Empire of Agony -Setherial - Hell Eternal Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |