|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb Le Satyre Cornu leuk schijfje! kan het wel waarderen maar is niet het allerbeste wat ik op folk gebied heb |
|
Stille Volk,heb ik welgeteld 1 nummer van op een oude compilatie cd...Heb ik grijsgedraaid!!!!!!!! Lsp heeft er 1 cd van liggen;die ik me DRINGEND eens moet aanschaffen!!! Stille Volk Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Doe mij die dan? Ik heb alleen Exuvie (ofzo) en de demotape! |
|
Stille volk is gaaf. Het is nu bijna de perfecte tijd om er weer naar te luisteren . |
|
quote: hehe ik doe hem niet weg maar ik kan hem wel op rhodium schieten als je wilt |
|
quote: Jammer, nee hoor... Ik heb hem al op CDr |
|
Ik heb "Hantaoma" op cd en onder dikke laag stof...dus voor de geïnteresseerden onder u, ik verpats 'm voor een leuk prijsje. |
|
quote: Ja, graag Effe via MSN doen?! |
|
Weet iemand welke albums ze hebben? En wat hun homepage is? Bij voorbaat dank!! Bij displeased records staat Stille Volk er niet meer op terwijl het er eerst wel opstond. Weet iemand nog een webshop waar je stille volk materiaal kan krijgen. |
|
* Site hebben ze niet, helaas. * Discographien staan wel op het net, moet je even kijken, via google vind je het wel. Ik dacht: - Demo: Ode Aux Lointains Souverains - Hantoma - Exuvie - Satyre bla bla * Webshop: Holy Records en Adipocere heeft ze geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 18-03-2003 15:31] |
|
Bedankt lie |
|
Ik kan je wel een beetje helpen aan wat materiaal als je wilt... Ik kan die demo wel tapen... |
|
quote: Dat zou erg leuk zijn. Hoe lang duurt die tape dan?? Hoeveel stille volk nummers staan er op. |
|
Is alleen Stille Volk natuurlijk, ik geloof 4 nummers... Ik kan je zelfs het hoesje wel kopieren als je wilt. |
|
Is goed, wil je een mailtje sturen of even via msn doen? |
|
Ik ben vanmiddag weer op MSN... Dus nog effies geduld hebben |
|
Heb je wel is gehoord van: Decibel's Storm Compilation Daar staat het nummer "Espirits des bois". Speciaal nummer of niet? En ik heb je toegevoegd. |
|
Nee, zegt me zo één twee drie even niets... Ik krijg ook nog wat speciaal materiaal van die gasten van Stille Volk zelf Zodra ik dat heb dan zal ik dat wel hier posten en kun je dat ook wel weer krijgen [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 19-03-2003 10:07] |
|
Voor de geïnteresseerden, hier is de discography en een korte bio: http://www.metalprovider.com/tartareandesire/bands/stillevolk.html |
|
Inside Lie, je staat inmiddels in mijn lijst. Mocht je nog geïnteresseerd zijn laat het me dan even weten oke? |
|
"Maudat" draait hier momenteel rondjes in mijn CD-speler. Bijzonder aardige schijf! |
|
quote: Wat voor stijl is het ? meer folk, meer (black)-metal ? |
|
ik heb EINDELIJK een cd van deze SCHITTERENDE band!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik heb hier Exu-vi liggen in digi-pack. Welgeteld 2x gedraaid... niet onder de indruk. Iemand interesse om te ruilen voor een andere cd? Mail me! |
|
Ik had die Hantaoma cd gedownload. Maar dat zal wel weer net de verkeerde zijn want ik hoor er echt geen metal in terug Zenial |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |