|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja. |
|
quote: Duidelijk. Zover lukt het mij ook allemaal wel. Alleen hoe krijg je per track een verschillend tempo? Ik kan dat veranderen in het tempo track/fixed gedeelte, maar dan veranderen alle drumtracks naar dit tempo, wat dus niet de bedoeling is. |
|
Buiaha, ben net ff thuis geweest in mn pauze, en ff geprobeerd met dat Midi en DFH gedoe voor drumlijnen. Dat scheelt echt een enorme bult werk!! Bedankt voor deze wijze woorden |
|
hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Bedoel je dat je twee drumtracks die tegelijk lopen op een verschillend tempo wil laten lopen . Lijkt me niet dat je dit wil, in dat geval kan ik je iig niet helpen. Zou me ook niet verbazen als dit niet kan. Als je verschillende drumtracks in een nummer hebt die op verschillende momenten starten en je wil deze in vershillende tempo'hebben, dan moet je dit inderdaad via de tempo track doen. Om er voor te zorgen dat hij niet het tempo voor het hele nummer aanpast moet je bij het balkje waarin de play button en het tempo wordt bijgehouden op het master knopje drukken (zodat deze blauw oplicht). Hierna kan je in de tempo track op verschillende punten verschillende tempo wisselingen aanbrengen door het simpel klik werk [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 03-02-2006 15:35] |
|
quote: vet he cubase |
|
quote: Nee, dat bedoel ik niet. quote: Ja, dat bedoel ik dus wel! Ik ga het vanavond proberen. Ontzettend bedankt alvast! |
|
Hehehe, heel vreemd. Op de 1 of andere manier kan ik die master knop niet vinden op de transportbar. Maar na een beetje verder zoekwerk lukt het ook, dmv tempo track. Zoals hier: http://www.louiscolan.com/MTechBtec/everything/tempo.htm Is dat hetzelfde? |
|
|
|
quote: Zo te zien is dit hetzelfde. Ik gebruik nog een oudere versie, waar ditzelfde knopje master heet. Mooi dat het iig gelukt is [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 04-02-2006 9:27] |
|
quote: hoe heb jij de gitaren opgenomen? die klinken wel vet! |
|
Ok, het volgende probleem is nu weer ontstaan, zucht... Ik kab de drum editor niet meer openen?? Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? |
|
quote: Line 6 POD. Direct inpluggen. Thats all |
|
quote: whooh wist niet dat die POD zo goed klonk... ga er denk ik ook dan maar een aanschaffen (zijn er nog bepaalde type die ik moet hebben?) |
|
quote: ff kickje want ik wil nog steeds weten welke POD je gebruikt! |
|
de podxt pro is de laatste versie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ja die heb ik ook bekeken en het zag er goed uit maar het is wel fijn te weten of daar ook echt zo'n geluid uit komt want dat ding kost toch een euro of 700... |
|
Ok, ik probeer het ook nog een keer, die drum editor in cubase kan bij mij niet geopend worden. Iemand hier enig idee hoe ik dit op kan lossen?? |
|
quote: Als je met de rechtermuisknop op de transportbar klikt, dan kan je bepalen welke onderdelen wel of niet worden weergegeven in de transportbar. Ik denk dat daarom bij Oud vuil het knopje niet zichtbaar is. Er staat in SX trouwens gewoon "Tempo", met daarachter "fixed" of "track". [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 12-02-2006 1:14] lampje |
|
quote:PODxt kun je wel voor 200 a 225 vinden 2e hands. De pro is helemaal hetzelfde, afgezien dat het een rackversie betreft (en ook gebalanceerde uitgangen geloof ik) |
|
quote: ja? zijn de uitgangen niet veel beter voor de rackversie (doel op veel meer uitgangen voor de pc enzo)? en ik las ook dat de rackversie 24bit was ipv 20bit van de normale versie. Ik wil er echt alleen maar thuis mee opnemen en ik vind geluidkwaliteit zeer belangrijk. [Dit bericht is gewijzigd door Ed op 12-02-2006 13:37] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |