|
Auteur: |
|
|
Hmmmmm ben ik vreemd als ik zeg dat ik van die bands nog nooit heb gehoord. |
|
*schop* |
|
quote: jij blij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Jammer dat ik nr een verhaardagsfuifje moet anders was'k mss wel present all Hail The witchsmeller Pursuivant! Nimrothje, lang geleden man. Wat is dit? eens te meer Belgen proberen onder tafel drinken, man toch, geef op! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Ik wek nu al een paar jaar in Belgie en ken toch al wel wat woorden maar deze is nieuw en verder zuigt Cirith gorgor mateloos dus mis je er niet veel aan. |
|
ja maar ik ben de Smellmaster (website) en hevige fan der Smellers!! en zuipen met matrassias en nimmyboy altijd fijn Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ach ik woon in Breda dus ik ga denk ik wel ff een kijkje nemen.. |
|
Is me toch iets te ver weg. Immortal Pride |
|
present |
|
mie toe |
|
ik was graag een biertje gaan drinken met geile Prins Nimroth en Geile Matroossias en natuurlijk Luciver... maargoed.. deze kerel staat bij CALIBAN te kijekn dezelfde dag... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Hmmz ik ben wel aanwezig. Weten jullie of het geluid altijd zo brak staat in de Ivanhoe? Meestal overstemmen de bastonen alles. Zal wel aan de PA liggen denk ik? |
|
geluidsman. Dit slaat nergens op. |
|
aids!!!!!!!!!!!!!! ik had nog geen concertjes in april en de vorige keer was cirith gorgor zo slecht |
|
Ik zag het vandaag in de krant staan, leuk stukje wel.. Moet toegeven dat ik het glad vergeten was hoor, maar dr was nou eindelijk es metal in mijn kleine kl*te durp.. dus ben ik daar maar mee gaan helpen, en heb ik daar maar gekeken.. |
Index / Heavy Metal |