|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Painkiller / Ablazine Metal Fest: DESTRUCTION CALLENISH CIRCLE DESASTER Prejudice Garwall Excavated Dragdown Vortkreist ALI[e]N * Where : Phoenix : Rue de la Sirène 10 - 4000 Liège (Luik/Luttich) - Belgium. * When : 03.05.2003 * Start : 2 pm * Price : 15 euro (pre-sale) * Reservations : laurent@painkiller-records.com or ablazine@infonie.be * Website : www.painkiller-records.com !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Dit is wat voor Snagger |
|
destruction & desaster, tof!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
damn... belgie is wel erg ver weg!!! Maar wel erg gave bands!!! |
|
Destruction en desaster. Toffe bands !! Eens kijken, Luik ligt ergens in het Midden / Oosten van Belgïe, nietwaar ? Ik, Wil Schuurman |
|
Minder dan een kwartiertje van Maastricht. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Destruction is vet live! Maar dat is ook het enige toffe wat ik ken uit die lijst. Ik heb alleen geen auto . |
|
hmmms jammer ik zoek iemand met een auto gvd "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
btw ik denk zelf ook eraan om de trein te nemen. ik moet alles alleen nog effe zeker weten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
< btw callenish circle heeft wel een abbonement op voor destruction spelen > Dus als je 2x met een band speelt heb je gelijk een abonnement... interessante gedachtengang... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
nee maar als mijn destructionzie plannen doorgaan dan hebben ze 2 van de 3 keer dat ik destruction zag voor ze gespeelt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Azo... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
niet dat ik het een slechte volgorde vind hoor integendeel "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nee dacht al dat ik iets gemist had... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Vind Luik |
|
quote: Ja, belgisch Midden-Oosten |
|
en ik maar denken dat luik zo vet was, maar met een beetje mazzel ligt luik dus in het duitstalige deel "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Nope... Frans it is. Het Duitstalig deel van Belgie is, zoals ze dat noemen, verwaarloosbaar klein . |
|
maar gaan er nog mensen want ik ga niet in mijn eentje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ablazine / Painkiller Metal Fest: UPDATE!!! Saturday : 03.05 Destruction (GER) Callenish Circle (NED) Desaster (GER) Garwall (FRA) Vorkreist (FRA) Dragdown (BEL) Sunday : 04.05 Nocturnal Breed (NOR) God Dethroned (NED) Prejudice (BEL) Katafalk (NED) Excavated (BEL) ALI[e]N (BEL) Where ? : Phoenix : Rue de la Sirène 10 - 4000 Liège (Luik/Luttich) When ? : 03.05.03 + 04.05.03 Start ? : 2pm Price ? : Saturday = 15 € (pre-sale); Sunday = 10 € (pre-sale); 2 days pass = 20 € (pre-sale) Reservation : laurent@painkiller-records.com or ablazine@infonie.be !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
waar haal je die info vandaan? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
AAAAAAAAEEEEEEERRRRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHH Nocturnal Breed,hier moet ik bij zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Kom we doen eens gek. We gaan gewoon. offtopic: Wat ga je zaterdag doen? Messchien een idee om eerst naar de triangel te gaan en daarna naar de eak. Ouderwets TJOKKEFOLL raken. |
|
quote:OK,we doen eens gek,we gaan Kasper is trouwens bezig om nog enkele shows te boeken voor Nocturnal Breed en wij van H&H zullen daarbij helpen. Eindelijk weer eens Nocturnal Breed vorig jaar in Oslo was een te gek optreden van hun Off topic:komende zaterdag ga ik met Monique naar Palladio.Er is daar een jaren 70 party dus dat word weer ouderwets swingen Verder ga ik zondag nog naar Bile en Suppository in Rotterdam en vrijdag met Monique naar After Forever in Weert. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ok dan gaan we. Offtopic: Word toch weer eens tijd dat wij met het nodige Eul in de kroeg gaan hangen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |