IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bustrip naar Wacken en Summerbreeze. Vorige pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-07-2003 15:12 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 14:14 schreef Jenje het volgende:
Zeg fossiel, kijk eens helemaal bovenaan dit topic

jaja ouwe..ik zocht meerdere opties

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-08-2003 15:59 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ja..en daar was ik weer..aangezien dat hele emeel adres niet reageerd..wie weet de meest el cheapo manier om op SB te komen?

Nee Dwaallicht..ik ga niet fietsen!

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 04-08-2003 16:56 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

4 vrienden optrommelen en met zn vijven een auto huren? een opel astra kost je 200 euro voor een week.

Winter is coming

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-08-2003 18:26 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 4 augustus 2003 16:56 schreef Freduk het volgende:
4 vrienden optrommelen en met zn vijven een auto huren? een opel astra kost je 200 euro voor een week.

Maar da's niet incl. btw, extra kilometers en benzine vrees ik. Alles bij elkaar kan auto huren best duur worden...

Zenial

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-08-2003 0:33 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Busje huren komt met 6 man ongeveer uit op zo'n 100 euro p.p voor 5 dagen inc. btw en benzine. Maar dan heb je wel het goedkoopste VW busje (diezel).

Ik denk dat ik dit jaar toch maar met de trein ga, is volgens mij stukken goedkoper...

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-08-2003 0:40 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 0:33 schreef Bintmeister het volgende:
Busje huren komt met 6 man ongeveer uit op zo'n 100 euro p.p voor 5 dagen inc. btw en benzine. Maar dan heb je wel het goedkoopste VW busje (diezel).

Ik denk dat ik dit jaar toch maar met de trein ga, is volgens mij stukken goedkoper...

wandelt naat msn*

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 06-08-2003 12:32 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 0:33 schreef Bintmeister het volgende:
Busje huren komt met 6 man ongeveer uit op zo'n 100 euro p.p voor 5 dagen inc. btw en benzine. Maar dan heb je wel het goedkoopste VW busje (diezel)...
Busje met 9 man naar Wacken heeft ons dit jaar p/p 87,34 gekost. Dit is incl. diesel, afkoop eigen risico en extra kilometers. En we hebben het busje voor 7 dagen gehuurd.

No regrets and no remorse...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-08-2003 20:12 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 augustus 2003 12:32 schreef Amarantha het volgende:
Busje met 9 man naar Wacken heeft ons dit jaar p/p 87,34 gekost. Dit is incl. diesel, afkoop eigen risico en extra kilometers. En we hebben het busje voor 7 dagen gehuurd.

Ik heb net voor 5 man retourtjes met de trein gekocht, kostte 70,88 per persoon. Hehe zijn we toch net iets goedkoper uit

Zenial

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com