|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja..en daar was ik weer..aangezien dat hele emeel adres niet reageerd..wie weet de meest el cheapo manier om op SB te komen? Nee Dwaallicht..ik ga niet fietsen! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
4 vrienden optrommelen en met zn vijven een auto huren? een opel astra kost je 200 euro voor een week. Winter is coming |
|
quote: Maar da's niet incl. btw, extra kilometers en benzine vrees ik. Alles bij elkaar kan auto huren best duur worden... Zenial |
|
Busje huren komt met 6 man ongeveer uit op zo'n 100 euro p.p voor 5 dagen inc. btw en benzine. Maar dan heb je wel het goedkoopste VW busje (diezel). Ik denk dat ik dit jaar toch maar met de trein ga, is volgens mij stukken goedkoper... |
|
quote: wandelt naat msn* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Busje met 9 man naar Wacken heeft ons dit jaar p/p 87,34 gekost. Dit is incl. diesel, afkoop eigen risico en extra kilometers. En we hebben het busje voor 7 dagen gehuurd. No regrets and no remorse... |
|
quote: Ik heb net voor 5 man retourtjes met de trein gekocht, kostte 70,88 per persoon. Hehe zijn we toch net iets goedkoper uit Zenial |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |