|
Auteur: |
|
|
Evoken - Quietus Mag ik deze cd zeeeeeeeeeeer sterk aanraden voor mensen die van duistere, langzame Doom Metal houden. Deze cd heeft echt een extreem goeie, donkere sfeer, die mij 100% aanspreekt. op http://www.mp3.com/evoken/ staan de nummers 1 en 2 (In Pestilence, Burning en Withering Indignation) Cheers, Claw Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Evoken vin ik wel goed, heb er een paar mp3's van en misschien binnekort nog een cd'tje. |
|
Heb Quietus al een hele tijd op den HD staan. Best erg mooi, maar voor bepaalde momenten. Ik ben opzich niet zo'n doom liefhebber. Dead things grow from deep inside... |
|
Probeer ook: Void of silence is en laat me weten wat je daar van vind. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Zal ik zeker eens naar op zoek gaan. Weet je ook een website? Of ergens waar cd's te koop zijn? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb hem gekocht bij Boudisque in Amsterdam. http://www.boudisque.nl I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hey bedankt voor de tip. Ik heb twee sampletjes van die cd 'Towards the Dusk' gedownload, en ik moet zeggen: het klinkt erg 'majesteus'. Nooit echt van dat soort muziek gehoord, klinkt prima! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
*note to mods: mag dit het 'Evoken' topic worden?* De band gaat touren in Europa, waaronder ons koude kikkerlandje. Een goede zaak, en er zit ook al een tijd een nieuwe cd aan te komen. Ik heb hier 1 nummer van gehoord en dat klonk weer deprimerend (goed). Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
vintage..... I'll try to remember. Thanx.... |
|
meesterlijke plaat! Quietus heerscht!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote:Waar? Op hun site? FF kijken... |
|
quote: ^^ nog een keer dan maar ^^ Ik heb nu ook de Promo 'Coveting Elysium'. Een voorbode voor een geweldig nieuw album. Wederom loodzwaar met een mysterieus sfeertje. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
alle cd's van Evoken zijn heerschend ! check dit... wie zie ik daar ? Zo. 28 September: Doomsday II: Evoken (US) Mirror of Deception (D) Ataraxie (F) Bunkur (NL) Lahar (NL) Entree n.n.b. Zaal open 15.00 uur. 1e band 15.30 uur. Vr 3 Oktober Horna (SF) Dissumilation (LTU) Salacious Gods (NL) Behexen (SF) Entree n.n.b. Zaal open 20.00 uur. 1e band 20.30 uur. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Yes, waar is dat nou precies? Arnhem of Rotterdam dacht ik? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
rotterrrdanm I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
evoken is zeker goed!! rustig maar goed Do androids dream of electric sheep? |
|
gewoon ZEER ZEER VET!!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Nee ! |
|
quote: Zeg achterbaks, hypocriet klotemormel, wil je even je scheve bek houden, of hier of in het klachtentopic? quote: Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Damn!!! Komt Ataraxie ook? Heb net geld op de post gegooid voor hun CD. |
Index / Heavy Metal |