![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Evoken - Quietus Mag ik deze cd zeeeeeeeeeeer sterk aanraden voor mensen die van duistere, langzame Doom Metal houden. Deze cd heeft echt een extreem goeie, donkere sfeer, die mij 100% aanspreekt. op http://www.mp3.com/evoken/ staan de nummers 1 en 2 (In Pestilence, Burning en Withering Indignation) Cheers, Claw Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Evoken vin ik wel goed, heb er een paar mp3's van en misschien binnekort nog een cd'tje. ![]() |
|
Heb Quietus al een hele tijd op den HD staan. Best erg mooi, maar voor bepaalde momenten. Ik ben opzich niet zo'n doom liefhebber. Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Probeer ook: Void of silence is en laat me weten wat je daar van vind. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Zal ik zeker eens naar op zoek gaan. Weet je ook een website? Of ergens waar cd's te koop zijn? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb hem gekocht bij Boudisque in Amsterdam. http://www.boudisque.nl I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
hey bedankt voor de tip. Ik heb twee sampletjes van die cd 'Towards the Dusk' gedownload, en ik moet zeggen: het klinkt erg 'majesteus'. Nooit echt van dat soort muziek gehoord, klinkt prima! ![]() ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
*note to mods: mag dit het 'Evoken' topic worden?* De band gaat touren in Europa, waaronder ons koude kikkerlandje. Een goede zaak, en er zit ook al een tijd een nieuwe cd aan te komen. Ik heb hier 1 nummer van gehoord en dat klonk weer deprimerend (goed). Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
vintage..... I'll try to remember. Thanx.... ![]() ![]() |
|
meesterlijke plaat! Quietus heerscht!!! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote:Waar? Op hun site? FF kijken... ![]() ![]() |
|
quote: ^^ nog een keer dan maar ^^ Ik heb nu ook de Promo 'Coveting Elysium'. Een voorbode voor een geweldig nieuw album. Wederom loodzwaar met een mysterieus sfeertje. ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
alle cd's van Evoken zijn heerschend ! check dit... wie zie ik daar ? Zo. 28 September: Doomsday II: Evoken (US) Mirror of Deception (D) Ataraxie (F) Bunkur (NL) Lahar (NL) Entree n.n.b. Zaal open 15.00 uur. 1e band 15.30 uur. Vr 3 Oktober Horna (SF) Dissumilation (LTU) Salacious Gods (NL) Behexen (SF) Entree n.n.b. Zaal open 20.00 uur. 1e band 20.30 uur. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Yes, waar is dat nou precies? Arnhem of Rotterdam dacht ik? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
rotterrrdanm ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
evoken is zeker goed!! rustig maar goed Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
gewoon ZEER ZEER VET!!!! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Nee ! ![]() |
|
quote: Zeg achterbaks, hypocriet klotemormel, wil je even je scheve bek houden, of hier of in het klachtentopic? quote: Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Damn!!! Komt Ataraxie ook? ![]() Heb net geld op de post gegooid voor hun CD. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |