IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : [22-03-2003] The Crown, Skinless, Monolith
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 14-03-2003 19:31 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Kom dat zien!

22 maart in 't bolwerk te sneek.
prijs: w/Jcp: 9 euro
aan de deur: 10 euro

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 15-03-2003 14:57]

No meat is sweater

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2003 19:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

waar nog meer?
lijkt me raar dat ze alleen in sneek optreden

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 14-03-2003 19:32 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

hell fuckin yeah!

Trieste gast

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 14-03-2003 19:32 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

waar ze nog meer spelen weet ik niet. ik zag dit op een concert-agenda op school staan....

No meat is sweater

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-03-2003 19:33 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

21 maart in de baroeg

Ik, Wil Schuurman

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-03-2003 19:34 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Infaustus, vanavond nog vieze plaatjes tekenen ?

Ik, Wil Schuurman

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 14-03-2003 19:34 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

The Crowning Europe in Terror 2003 tour
Starting around March 21 till april 5

with:

THE CROWN (SW)
SKINLESS (USA)

Dates:

21-3 NL Rotterdam @ Baroeg
22-3 NL Sneek @ Bolwerk
23-3 B Vosselaar @ Biebob
24-3 UK The Barlfy Cardiff
26-3 UK Londen @ Underworld
27-3 NL Eindhoven @ Effenaar
28-3 CH Zofingen @ OX
29-3 D Hirschaid @ Jahnhalle
30-3 CZ Prague @ Black Pes
1-4 D Hamburg @ Marx
2-4 D Munster @ Live Arena
3-4 D Bischofswerda @ East Club
4-4 D Berlin @ Knaack
5-4 D Wermelskirchen @ AJZ Bahndamm

van de monolith site.

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 14-03-2003 19:34]

No meat is sweater

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 14-03-2003 19:34 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 19:34 schreef Snagger het volgende:
Infaustus, vanavond nog vieze plaatjes tekenen ?

hahahaha, helaarsch, ik heb een optreden

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 14-03-2003 19:35]

No meat is sweater

Beastial Blasphemer
Posted 14-03-2003 19:35 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

ja kutzooi

Trieste gast

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 14-03-2003 19:35 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

achja....voor een stel sletten spelen is altijd leuk

No meat is sweater

Beastial Blasphemer
Posted 14-03-2003 19:38 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

hahaha, vanavond pompen hahaha

Trieste gast

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 14-03-2003 19:40 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

No meat is sweater

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 14-03-2003 23:04 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

21 maart in de Baroeg

Maar het kost elf neukende euro's.
Ik weet mijn geld dus wel beter te besteden, zeker nu net mijn discman is gejat.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-03-2003 23:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

das kleute

en voor zo'n line up...

the crown kan ik me nog wel herinneren van xmassfest 2000 en was kut dus vroeg naar huis was het anders toch wel

Je moeder.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-03-2003 14:14 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 14 maart 2003 23:04 schreef Rasputin het volgende:
21 maart in de Baroeg

Maar het kost elf neukende euro's.
Ik weet mijn geld dus wel beter te besteden, zeker nu net mijn discman is gejat.

Hmmm, misschien ben ik er ook wel. Skinless is wel vet!

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 22-03-2003 12:11 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Skinless was wel OK, ze hadden de drummer van Origin bij, dus qua drums zat het wel goed. Optreden zelf was wel leuk, ken er niks van, maar het was wel onderhoudend.

Die zanger pakte zo'n ton die in de Baroeg staan en zette die ton midden in de tent en ging erop staan en zong in het midden van de zaal op die ton verder Was wel een grappig gezicht, verder deed Skinless me niet veel. Goede band, maar niet helemaal mijn kopje thee.

BLASTBEATS FOREVER

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-03-2003 9:20 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Dat gedoe van die zanger van Skinless met zijn ton was inderdaad wel grappig ja. Verder speelden ze prima maar t was niet helemaal mijn soort muziek.
Monolith daarvoor bereikte een nieuw record in SAAIheid... man o man... zelden zoiets eentonigs gezien. Maargoed, zoals het moppie zei "Ze kunnen in ieder geval goed boos kijken"
The Crown vond ik (ondanks het kutte geluid dat je van de baroeg wel kan verwachten) erg geslaagd. Erg headbangbare muziek (wat ik nu nog steeds in mijn nek voel hehe)
De oude zanger is ook weer terug. Hij ziet er nu wel uit als elvis maar gruntte prima. Wat mij betreft echt wel een geslaagd concert.

Zenial

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-03-2003 12:41 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 24 maart 2003 9:20 schreef Zenial het volgende:
Dat gedoe van die zanger van Skinless met zijn ton was inderdaad wel grappig ja. Verder speelden ze prima maar t was niet helemaal mijn soort muziek.
Monolith daarvoor bereikte een nieuw record in SAAIheid... man o man... zelden zoiets eentonigs gezien. Maargoed, zoals het moppie zei "Ze kunnen in ieder geval goed boos kijken"
The Crown vond ik (ondanks het kutte geluid dat je van de baroeg wel kan verwachten) erg geslaagd. Erg headbangbare muziek (wat ik nu nog steeds in mijn nek voel hehe)
De oude zanger is ook weer terug. Hij ziet er nu wel uit als elvis maar gruntte prima. Wat mij betreft echt wel een geslaagd concert.

Whoohooooo!! Zenial gaat de goede kant op! The Crown leuk vinden en Skinless wel ok... Ga zo door jongen, ga zo door

Owh, en edit: Was ik bijna vergeten dat Monolith niet anders als KUT had kunnen zijn. Heb je ze wel es bezig gehoord praten/posten hier of daar. Jezus, hoe ver kun je naast je schoenen lopen man? Arrogante eikels! En het leuke is dan dat ze er niets van bakken!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 24-03-2003 12:43]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2003 12:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh, die jongens van Monolith gaan niet echt goed zie ik ..

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-03-2003 12:45 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 24 maart 2003 12:42 schreef Jenje het volgende:
Goh, die jongens van Monolith gaan niet echt goed zie ik ..

Vind je het gek!

episode666
I am the Rebel Angel
Usericon van episode666
Posted 24-03-2003 14:12 by episode666 Wijzig reactieProfiel van episode666Quote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2003 9:20 schreef Zenial het volgende:

The Crown was echt geniaal!En gelukkig maar dat de oude zanger weer terug was, ondanks de Elvis look inderdaad

Donderdag weer naar Eindhoven?

Fall like an angel, rise like the devil

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-03-2003 21:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 24 maart 2003 14:12 schreef episode666 het volgende:
Donderdag weer naar Eindhoven?

Oeh gezellig!

Zenial

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com