|
Auteur: |
|
|
wat een brute cd zeg vooral het nummer phobofile !! wat vinden jullie ervan? No meat is sweater |
|
LORD WORM HEERSCHT!!!!! hij is echt beter dan die mike disalvo die er nu ook bij weg is gelukkig!! No meat is sweater |
|
*Agrees* Dead things grow from deep inside... |
|
Cryptopsy heerscht!!!!!!! heb niet voor niets deze avatar [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 27-08-2001 20:04] Suck my piss |
|
Mike DiSalvo is ook GOED! Maar Lord Worm is eigen-lijk toch wel beter moet ik toegeven. |
|
persoonlijk vin ik lord worm kut!!Ik vin mike ook meer bij de muziek passen. Suck my piss |
|
Ja dies goed!!! |
|
En over anderhalve week weer in Nederland!!! Yabbadabbadoo!!!! |
|
De beste CD van een van mijn favoriete bandz.... En ja, als Lord Worm terugkeert op zijn oude nest... FEEEEEEEEEST! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hey dude terug van vakantie? Suck my piss |
|
Best wel. Hou je ICQ in de gaten, collega-agrariër. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik denk dat dit het beste is van Cryptopsy. |
|
quote: Ik denk dat dit niet het beste is, maar zeker wel een topplaat. Ik denk dat And Then You'll Beg het beste is, maar eigenlijk is het een close call met Whisper Supremacy "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik geef persoonlijk de voorkeur aan Blasphemy made flesh Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik ben het met je eens (maar ik denk dat de volgende nog beter wordt)Maar het blijft een kwestie van smaak Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik vind None so vile één van de beste death metal platen ooit. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Index / Heavy Metal |