IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Cryoptopsy-none so vile
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 27-08-2001 19:11 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

wat een brute cd zeg vooral het nummer phobofile !! wat vinden jullie ervan?

No meat is sweater

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 27-08-2001 19:27 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik durf het bijna niet nog een keer te zeggen, want ik heb al heel wat geblaat over Cryptopsy. Maar goed...

None so Vile HEERST!!!!!!

Eén van mijn meest favoriete cd's.

Alle nummers zijn geweldig, maar "Lichmistress" (Weet iemand btw. waar dat klassieke intro-stukje oorspronkelijk vandaan komt?), "Crown of Horns", "Benedictine Convulsions" en "Phobophile" hebben echt iets speciaals.

Dead things grow from deep inside...

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 27-08-2001 19:32 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

LORD WORM HEERSCHT!!!!! hij is echt beter dan die mike disalvo die er nu ook bij weg is gelukkig!!

No meat is sweater

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 27-08-2001 19:34 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

*Agrees*

Dead things grow from deep inside...

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-08-2001 20:00 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Cryptopsy heerscht!!!!!!!

heb niet voor niets deze avatar

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 27-08-2001 20:04]

Suck my piss

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-08-2001 20:57 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Mike DiSalvo is ook GOED! Maar Lord Worm is eigen-lijk toch wel beter moet ik toegeven.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-08-2001 21:02 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

persoonlijk vin ik lord worm kut!!Ik vin mike ook meer bij de muziek passen.

Suck my piss

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 27-08-2001 23:13 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ja dies goed!!!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-08-2001 20:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

En over anderhalve week weer in Nederland!!! Yabbadabbadoo!!!!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-09-2001 16:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

De beste CD van een van mijn favoriete bandz.... En ja, als Lord Worm terugkeert op zijn oude nest...

FEEEEEEEEEST!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-09-2001 16:47 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

hey dude terug van vakantie?

Suck my piss

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-09-2001 17:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Best wel. Hou je ICQ in de gaten, collega-agrariër.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 14-03-2004 20:09 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Ik denk dat dit het beste is van Cryptopsy.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-03-2004 20:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 20:09 schreef Faust het volgende:

Ik denk dat dit niet het beste is, maar zeker wel een topplaat. Ik denk dat And Then You'll Beg het beste is, maar eigenlijk is het een close call met Whisper Supremacy

"This one is older than shit, heavier than time!"

Orion
Usericon van Orion
Posted 14-03-2004 20:36 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik geef persoonlijk de voorkeur aan Blasphemy made flesh

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-03-2004 21:04 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 20:09 schreef Faust het volgende:

Ik ben het met je eens (maar ik denk dat de volgende nog beter wordt)Maar het blijft een kwestie van smaak

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 14-03-2004 21:18 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ik vind None so vile één van de beste death metal platen ooit.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com