![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm dan is Grimm toch iemand anders dan Erik Brødreskift. Oeh dan leeft Grimm misschien ook nog wel ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Ik vond de drumstijl anders wel ERg goed lijken op die van Battles in the North, doch als u het zegt Heer Hub dazn geloof ik u. (met de Limbonic Art-kwestie nog vers in het geheugen) ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote:Ik was zelf bevriend met Erik(heb hem 4 weken voor zijn dood nog opgezocht).Erik heeft me nog een mix/opname laten horen van "Pure..." die door Olve werd afgekeurd waardoor Erik wel enkele stukken opnieuw heeft moeten indrummen(met tegenzin omdat hij zelf de eerste mix/opname wel goed vond). Grimm(met een dubbele m ipv maar 1 m bij Grim van Erik)van Ancient is een andere Grimm die inderdaad nog leeft(laatste wat ik gehoord heb is dat deze Grimm totaal uit de metal is maar dat kan ik niet bevestigen). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: mmm ja dat vind ik nou ook! En ook de drums van Det Hedenske Folk (ook Abbath) lijken op die van Pure Holocaust. Ow ja, ik heb Mad Grandiose Bloodfiends (Digipack) van Ancient nog te ruil. Mail me voor een trade/koop. [Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 17-03-2003 21:44] ![]() |
|
quote: Watje ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Doe mij die mix!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ik heb die mix alleen bij Erik thuis gehoord,heb ém zelf niet.Erik heeft deze namelijk uit de studio mee gejat ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja ik heb ook eens in een interview gelezen dat ie nog wat met klassieke muziek doet ![]() Zenial ![]() |
|
Jaja!! Jij dacht dat ie dood was ![]() ![]() |
|
Euhm ja d'r lag nogal wat tijd tussen zijn vertrek bij Ancient en zijn zogenaamde zelfmoord... Zenial ![]() |
|
ben een CD aan t luisteren die blijkbaar Lilith's Embrace heet, zitten wel goede stukken in. ![]() |
|
quote:Lilith's Embrace is toch de tweede (of was 't nou derde?) track van The Canian Chronicles? I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Geen idee, t 'is een copie, geleend van een kameraad. En Lilith' embrace staat als CD titel. Zal wel een vergissing zijn dan. ![]() |
|
quote: Ancient sold out a couple of years ago. So what... NEXT! Nog genoeg goeie bands over zou ik zeggen... ![]() ![]() |
|
quote: Oh, daarom vindt ik het wel goed. Ik dacht al, het zou de eerste keer zijn dat ik true-blek-metel goed vindt. ![]() ![]() |
|
quote: Ah, sommige mensen vinden roze poedels ook schattig... ![]() No hard feelings dude ![]() ![]() |
|
quote: Zo vet als roze poedels vindt ik het nu ook weer niet. Ben nu trouwens laatste nummer van die CD aan't luisteren, en moet zeggen, dat is wel een prut-nummer. ![]() |
|
Ik vind the Cainian Chronicle nog best een goeie cd anders. Vooral de nummers At the infernal portal, The pagan Cycle en Homage to pan zijn erg goed. [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 03-09-2003 15:42] ![]() |
|
Eerst Svartalvheim luisteren, dan pas mag je zeggen of het een klooteband is of niet! Zenial ![]() |
|
quote: Gaat dat album over Germaanse mythologie ? ![]() ![]() |
|
De lyrics zitten er niet bij, maar ik neem aan van niet. Zenial ![]() |
|
Hier zijn er een paar te lezen: http://www.darklyrics.com/lyrics/ancient/svartalvheim.html#1 De rest heeft de zanger nog thuis liggen waarschijnlijk.. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |