|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
rolschaatsen op de snelweg [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-03-2003 16:46] |
|
Puik plan zo'n autoloze zondag Toch nog iets positiefs aan die oorlog dan. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Niks autoloze zondag hahhaha................ |
|
Jammer dat er een oorlog voor nodig is, ik vind het zo ook wel een goed idee... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Tjonge jonge, jullie zijn zeker allemaal nog te jong om auto te rijden, anders reageerde jullie wel anders I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik mag Auto rijden maar vind het niet zo nodig om dat op zondag te doen. Kan ook fietsen naamlijk. En op zondag moet ik toch uitslapen. En een dag zonder auto's zou lekker rustig zijn. Vooral in de zomer. Zal dat ook een dag zonder vliegtuigen zijn anders zit ik nog steeds in de pokkeherrie? Greetz TotZiens |
|
quote: Nou het is meer omdat ik toch OV heb en op zondag toch alleen maar lig te maffen! |
|
geen auto idd, wel rijbewijs maar ook weer OV en fiets en weinig af te leggen kilometers maar ik heb er geen hinder noch profijt van... Je moeder. |
|
Autoloze zondag = Onzin Helpt namelijk geen ene fuck. Want mensen die iets absoluut moeten doen, doen het gewoon of doen het op een andere dag ---> evenveel benzineverbruik En wat nou autoloze zondag? Door een stelletje fijne mannen in pakken die oorlogje willen spelen zal ik niet in de auto stappen? Als ik ergens heen wil dan ga ik er godverdomme naar toe!!! Met de auto!!! En laat niemand me daarvoor aanhouden want ik geef gas bij... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Pas maar op! Ik rij gewoon door! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: join the club , uitgaan doe ik nog steeds het liefste met de fiets , veel leuker en een pak voordelen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Scheelt een dag benzinekosten maar dat maakt toch niks uit als die peut toch al 2x zo duur wordt. quote: Jawel. Maar wel op een dag die MIJZELF uitkomt godver! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik moet werken op zondag, in Grot Bijgaarden (brussel), das 83 km hiervandaan... MET DE AUTO DUS Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: je kunt ook met de trein en openbaar vervoer gaan toch, de NMBS zal zeker en vast een voordelig tarief aanrekenen voor de reizigers op die zondag Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Jippie vakantie! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Er zijn ook mensen die kotsdepressief worden van met een trein of bus reizen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Idd, geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt n trein of n bus te nemen, rot op met die debiele acties |
|
quote:fuck that ik kom groen in een trein en andeere hulknevenverschijnselen jedens medereigers zijn niet onverwachtbaar... en dan nog op zondag werk ik niet met vaste uren, soms werk ik zeven/acht uren, soms drie of vier hangt er vanaf welke competities er gespeeld zijn etc..., en dan nog zou ik moeten een taxi van de VUM naar het station nemen want das ok geen lachertje. en fietsen kan ik gewoonweg niet (meer), met die kutrug van me Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:mmmneen ik werk er wel graag ed: en dat ik er immer volledig bekaterd en fucked up bijzit neem ik er maar bij ik ben er niet de enigste [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 18-03-2003 0:23] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
dat vind ik ervan. Ik zit midden in een verhuizing dus als vandaag de tering in Irak uitbreekt nogmaals Ik rij gewoon |
|
deze zondag is denk ik sowieso een auto loze zondag voor mij, hij is in de garage I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |