|
Auteur: |
|
|
Ik ben er wel geweest, maar ik heb totaal niet op MDB gelet. Ik vind er niets aan. Sorry not much help here! Heads I win, tails you lose |
|
Toch bedankt. Wat vond je van Maiden dan? |
|
Iron Maiden is altijd goed live. Ik heb ze nu drie keer live gezien, 2 keer met Blaze Bailey en 1 keer met Bruce Dickinson en Adrian Smith. Heads I win, tails you lose |
|
Ik heb ze jammer genoeg nog nooit met Bruce gezien, maar dat moet dan wel helemaal te gek zijn! |
|
Maiden op Graspop 2000 was te gek , Yeah fuck the rain. Nog 1x gezien in Ahoy met Blaze, toch blij dat ie weer opgerot is. <edit>spatie</edit> [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 31-08-2001 21:13] Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb Iron Maiden nog gezien tijdens de World Piece Tour('84) en de World Slavery Tour ('85). Ook in '95 heb ik ze gezien in Zwolle met MDB, maar mijn kennis van My Dying Bride was toen nog niet zo groot dat ik de nummers kon herkennen De World Piece Tour was overigens de beste tour die ik heb gezien van Iron Maiden. Met de World Slavery Tour was Bruce zijn stem al aardig "fucked up", zoals op Live After death te horen is! Iron Maiden rules forever I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
Index / Concerten |