IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : (Un)Holy Shit in D.
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 29-08-2001 19:20 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Als vanouds was ik vanochtend van een kopje koffie aan het genieten,tot ik een artikel in de krant zag dat me heel boos en triest maakte.

Een drietal Duitse tieners heeft zich van het leven beroofd door van een 78m hoge brug te springen.Reden:ze waren in de ban van een occulte groepering die zelfmoord als een heldendaad beschouwde en het leven tot niets herleidde.Nog iets:hun afscheidsbrieven en gezichten waren versierd met duivelstekens.

Ik zit me af te vragen welke klootzakken denken dat ze zomaar over leven en dood van onschuldige kinderen kunnen beslissen.Snap je nu waarom ik me vrijwillig weghou van welke religie dan ook?
Ten eerste:ik wil van niemand afhangen,door niemand onder druk gezet worden en ik zie mezelf te graag om zomaar zelfmoord te plegen.

Nog iets voor mijn familie:het is niet omdat ik van o.a.Immortal en Dimmu Borgir hou,dat ik me daarom bezighou met occulte zaken...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 29-08-2001 19:30 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ja het is wel erg zot, maar ik begrijp ook niet helemaal waarom die tieners zich er in mee laten slepen. Nou ja, misschien is het omdat ze ergens bij willen horen.(Ja en dan spring je van een brug af!)


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-08-2001 19:53 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Dat is echt heel triest (in de zin van verdrietig).....ik denk dat ze zich uit wanhoop ergens bij te horen zo hebben laten beinvloeden dat ze alles wat hen verteld werd geloofden.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-08-2001 20:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Kinderen van 14 hebben nog helemaal geen besef van Satanisme.....



elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 29-08-2001 20:09 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

wel hoor! echt


Fire
Usericon van Fire
Posted 29-08-2001 23:19 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 29 augustus 2001 19:30 schreef McDoom het volgende:
(Ja en dan spring je van een brug af!)

Oplossing: Geen bruggen meer. Maar ja aangezien dit geen ongelukje was doe je er toch weinig aan, je kan beter hopen dat er weinig mensen zijn die gaan denken dat je er beter van wordt als je iets uithaald waarbij de kans dat je sterft groot is.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2001 23:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laat die gasten lekker van bruggen afpleuren
Ben ze liever kwijt dan rijk


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 29-08-2001 23:52 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Precies
Ze geven toch alleen maar het slechte voorbeeld.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2001 23:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze zouden in amsterdam mooi dat fluisterasfalt kunnen testen


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-08-2001 0:46 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 29 augustus 2001 20:03 schreef Judge M. het volgende:
Kinderen van 14 hebben nog helemaal geen besef van Satanisme.....


de meeste volwassennen ook niet


Suck my piss


satanos
Usericon van satanos
Posted 30-08-2001 1:40 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl


Gaat fff fout


[Dit bericht is gewijzigd door satanos op 30-08-2001 1:45]


satanos
Usericon van satanos
Posted 30-08-2001 1:44 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl


op 29 augustus schreef madeline usher het volgende
Nog iets voor mijn familie:het is niet omdat ik van o.a.Immortal en Dimmu Borgir hou,dat ik me daarom bezighou met occulte zaken...[/quote]

PRECIES! [heb ik ook vaak genoeg last van]


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 30-08-2001 20:49 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2001 23:59 schreef Jenje het volgende:
Ze zouden in amsterdam mooi dat fluisterasfalt kunnen testen


Hoe verzinnen ze het hè? Schijnt trouwens niet eens te helpen, maar het is natuurlijk wel duurder!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-08-2001 21:28 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Volgens mij zijn bruggen gewoon evil. Alle bruggen verbieden!


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2001 21:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bruggen zijn goed
Kun je van die nu- en nep-metallaars vanaf knikkeren


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 06-09-2001 19:52 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

gaan we dreigen?????


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-09-2001 20:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Tsja, frustrerend, he? Mensen die namens een bepaalde groepering iets doen wat jij dus nooit zou doen, en dat jij er later ook voor wordt aangekeken of je niet goed bij je hoofd bent...? (zie ook topic: geloof)

Dit soort shit krijg ik als Christen dus ook vaak over me heen.

Anyway, niemand hoort zich van het leven te beroven. Is een gift, moet je blij mee zijn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen