|
Auteur: |
|
|
Ja het is wel erg zot, maar ik begrijp ook niet helemaal waarom die tieners zich er in mee laten slepen. Nou ja, misschien is het omdat ze ergens bij willen horen.(Ja en dan spring je van een brug af!) |
|
Dat is echt heel triest (in de zin van verdrietig).....ik denk dat ze zich uit wanhoop ergens bij te horen zo hebben laten beinvloeden dat ze alles wat hen verteld werd geloofden..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Kinderen van 14 hebben nog helemaal geen besef van Satanisme..... |
|
wel hoor! echt |
|
quote: Oplossing: Geen bruggen meer. Maar ja aangezien dit geen ongelukje was doe je er toch weinig aan, je kan beter hopen dat er weinig mensen zijn die gaan denken dat je er beter van wordt als je iets uithaald waarbij de kans dat je sterft groot is. |
|
Laat die gasten lekker van bruggen afpleuren Ben ze liever kwijt dan rijk |
|
Precies Ze geven toch alleen maar het slechte voorbeeld. |
|
Ze zouden in amsterdam mooi dat fluisterasfalt kunnen testen |
|
quote: de meeste volwassennen ook niet Suck my piss |
|
Gaat fff fout [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 30-08-2001 1:45] |
|
op 29 augustus schreef madeline usher het volgende Nog iets voor mijn familie:het is niet omdat ik van o.a.Immortal en Dimmu Borgir hou,dat ik me daarom bezighou met occulte zaken...[/quote] PRECIES! [heb ik ook vaak genoeg last van] |
|
quote: Hoe verzinnen ze het hè? Schijnt trouwens niet eens te helpen, maar het is natuurlijk wel duurder! |
|
Volgens mij zijn bruggen gewoon evil. Alle bruggen verbieden! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Bruggen zijn goed Kun je van die nu- en nep-metallaars vanaf knikkeren |
|
gaan we dreigen????? |
|
Tsja, frustrerend, he? Mensen die namens een bepaalde groepering iets doen wat jij dus nooit zou doen, en dat jij er later ook voor wordt aangekeken of je niet goed bij je hoofd bent...? (zie ook topic: geloof) Dit soort shit krijg ik als Christen dus ook vaak over me heen. Anyway, niemand hoort zich van het leven te beroven. Is een gift, moet je blij mee zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Algemeen |