|
Auteur: |
|
|
KUTZOOI kan dr weer niet heen veel te ver BLOOD RED ANGEL vind ik wel lekkere duitse thrash Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hey, dat klinkt wel tof! Ik ga er misschien wel zijn! |
|
`t Beloofd een thrashy middagje te worden... Das for sure True Metal Never Dies |
|
ken iemand die erheen gaat ff die cd van BRA voor me kopen? en t-shirt ligt eraan wat erop staat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Check de site www.bloodredangel.de eens en mail naar het contact adres... Kunnen ze je een shirtje sturen... Tenzij je betaald natuurlijk... True Metal Never Dies |
|
Blegh.. Heb Blood Red Angel wel eens in Belgie gezien.. Was zowiezo nix voor mij, maar vond ze ook zeeer arrogant over komen! |
|
Hmmz, ik vond de sample mp3's op die site ook niet echt indrukwekkend. It's thrash allright, maar dat maakt het nog niet geweldig. Ik pas (ook vanwege NS-kosten). |
|
MP3`s geven niet een reeel beeld... Iig niet in dit geval... Die van hun zijn denk ik wel een aantal jaartjes oud... De stijl nu heeft toch wel wat Soilwork (en aanverwante) trekjes True Metal Never Dies |
|
Hey Teun! Dat word weer beuken! Jammer dat ik niet aanwezig kan zijn! |
|
quote: Dus ze zijn zelfs nog achteruit gegaan? |
Index / Concerten |