|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
van caferocks.nl: De geweldige Metal-avond van de Enschedese HeadBangers organisatie komt er weer aan ! En deze avond hebben ze maar liefst twee bands voor ons geboekt. Namelijk Bloedbef en It Lives It Lives zal deze avond tevens hun CD-presentatie houden. Dat beloofd een avondje goed headbangen dus !! zie ook: www.itlives.nl en www.bloedbef.tk locatie: Hofstraat 3 Enschede aanvang: 21.00 entree: GRATIS |
|
Ik kom er zeker even kijeken |
|
beetje te ver jammer dan |
|
verrudomme, was ik van plan het deze week rustig aan te doen. maar ik denk dak toch maar even richting cafe rocks afreis the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:Ach gewoon op tijd beginnen met leren |
|
quote: Same here en we moeten natuurlijk wel fris en fruitig voor ons tentamen zijn. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Dan ben ik aan het pru .. oefenen |
|
quote:Een toets HTML Daarvoor hoef je toch geen Rocks avondje te laten lopen |
|
Sjongejonge Dj Krizz, actief bezig jongen... Misschien moet je een zekere comissie niet al te serieus nemen he!! Dit slaat nergens op. |
|
quote: wie zegt dat we een toets HTML hebben? we hebben Discrete Wiskunde geloof ik ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ik kon geen andere toetsen vinden Maar daar blijf je ook niet voor thuis |
|
Ja, Discrete Wiskunde hebben we dan. En ik zit er wel graag met een helder hoofd ipv een brak hoofd. De studiepunten komen namelijk wel van pas Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Discrete wiskunde, as in opposition to Vunzige Wiskunde? Dit slaat nergens op. |
|
exhibitionistische wiskunde? 11.45: restate my assumptions |
|
Onzedelijke anale negersex wiskunde met frikadellen! Dit slaat nergens op. |
|
ik zal me ook eens 250 km uit de buurt begeven dan. bloedbef ! hirsch |
|
niet verwarren met Bloodbath heh |
|
quote: dit is toch wel het minste wat ik kan doen (stiekum spammen ) |
|
Nou, stiekem kan ik het niet echt noemen, maar ok. Nieuweling! Dit slaat nergens op. |
|
quote: check mn posts vandaag (ownee search werkt hier niet) ***forum |
|
Status: Junior Member Dit slaat nergens op. |
|
Maar da's niet erg hoor! Alleen haal even die belachelijke link naar de EHBO weg uit je Signature... We hadden gisteren besloten dat zo'n lelijke website niet gepromoot mocht worden... niet? Dit slaat nergens op. |
|
Status: N3RD |
|
quote: heheh check netstat maar ff van de ehbo spontane erectie vandaag |
|
quote: Wat lul je nou, de site SUCKT nog steeds! Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |