|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hmm, was dat ook precies of ongeveer op dezelfde plek op het pad, of een heen eind verderop bijvoorbeeld? Lijkt me in dit geval toch wel erg boeiend om te weten. Oh, en waar is 't? Dan zorg ik dat ik daar, zeker op bepaalde dagen, niet kom I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ehhh ongeveer op dezelfde plek, maar er staan wat bomen tussen want het ruiterpad en het voetpat lopen een stukje paralel. Het is in het emmeloorder bos, vlak bij het hertenkamp. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Misschien erg flauw van me hoor, maar als je er niet in geloofd, waarom vraag je dan aan zo'n grapje van je hersenen (en ja, ik geloof wat dat betreft in een stuk meer) om weg te gaan? quote:Ik ben er van overtuigd dat dit dingen zijn die je niet (alleen) met je ogen ziet. En zeker omdat je hersenen niet precies weten hoe ze er mee om moeten gaan maakt het mogelijk dat je ze juist wel scherp ziet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
over katten... tijd gelee had een van mn katten een hele rare reactie op een bepaald merk kattebrokjes... et leek opeens wel een wilde kat ( en die kennen vals zijn ) en niemand (me zus en moeder) die bij er kon komen... ik kom thuis en zo komt zo op me af gewandeld en kom naast me op bed zitten poeslief, snorren enzo, me zus komt in de buurt en ze wordt me daar een partij vals tot op vandaag weten we nog niet hoe et kwam dat ik bij er in de buurt kon komen My madness, my sadness |
|
Hééééél lang geleden, toen ik 16 was (en nog knettergek) hebben 6 vrienden van mij een ongeluk gekregen vlak nadat (enkele minuten tot enkele uren, niet langer dan dat) ik hen iets gegeven had (een tekening, een kaartje, een t-shirt enzo).. Allemaal toeval natuurlijk, maar 't was toen wel bizar omdat het zo snel na elkaar gebeurde.. Zo kreeg iemand een zwaar auto ongeval vlak nadat hij me een lift gegeven had. Iemand anders kreeg een verroeste nagel dwars door z'n hand, mijn beste vriend liep een dubbele open beenbreuk op, een ex kreeg een zware hersenschudding..enz.. Sindsdien krijgt niemand nog cadeautjes van me Klinkt wel belachelijk, maar in die tijd klonken de woorden '6 ongelukken in 6 maanden' nogal magisch in mijn verwarde oren. Nu heb ik af en toe nog de indruk dat ik geduwd wordt, of dat iemand in m'n arm knijpt of over m'n rug wrijft. Dan voel ik echt heel duidelijk een hand, terwijl er niemand in de buurt is. Déjà vus had ik vroeger veel vaker dan nu. Maar da's tenminste verklaarbaar.. Ook weet ik van tevoren wanneer iemand van de familie, of een goeie vriend erg ziek wordt of gaat sterven. Ik ben nochtans een hardnekkige realist en sta met de 2 pootjes mooi op de grond. Ik aanvaard nog liever dat ik waanbeelden heb, dan dat er werkelijk iets raars gebeurt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hmmm volgens mij spookt het is me huis. Sins vorige week gebeuren er vreemde dingen. De wc trek zichzelf door terwijl er niemand in de buurt is.... Me douche ging spontaan aan... en me gaskachel gaat op de meest gekke momenten aan en uit (Lees hoger en lager). Misschien is het de storm, maar ik begin het nu langzaam zat te worden hoor bla...bla...bla... |
|
quote:Draait de knop/schakelaar ook daadwerkelijk of is het puur het binnenwerk wat vreemd doet? Naja, in ieder geval veel succes vannacht dan: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=16260 I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hmm mijn gang deed erg vaag,soms nog heb me jaren niet prettig gevoeld in m'n eigen huis durfde er niet alleen te slapen mijn zoontje werd elke nacht gillend wakker en durfde niet alleen door de gang / naar de wc. Ik heb er iemand naar laten kijken en die melde dat er eenoverleden man in de gang zat...brrrr die persoon heeft hem ook gevraagd weg te gaan en sinds die dag ( er staat nu ook een flink struk bergkristal om de boel zuiver te houden) heb ik er eigenlijk weinig last meer van. Vliegende mensen koude vlagen en geluiden...ik ben ze meer dan zat..yug Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
en anders ergen ne father vik vinden om nen exorcist uit te voeren "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Maar even serieus bekeken.. dat lijkt me geen goed plan. Je kunt ze beter vriendelijk verzoeken om weg te gaan of aanhoren wat ze te vertellen hebben dan ze op zo'n manier pissig te krijgen, want als zo'n uitdrijving uiteindelijk niet lukt heb je een groot probleem. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: stel je voor: de verwarming loop ineens rond door het huis al roepend: "fuck me jezus, fuck me!" en als ze niet willen weggaan, en het zijn er maximum drie dan kan je beter vragen aan hen om een potje te kaarten "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Iemand neemt dit topic niet helemaal serieus... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: sorry 'bout that, maar even lachen tussen al de nare dingen mag ook wel is een keertje he "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: LOL Zie hier Metalass' enige post op dit forum... Ik kom er nu pas achter, lachuh! |
|
dat is iig wel heel erg vaag misschien was het een geheime boodschap van um |
|
quote: Ik heb één keer iets supervaags gehad, ik dook mijn bed in, voor mijn gevoel knipperde ik met mijn ogen en het was ineens 8 uur later.. Blijkbaar gelijk in slaap gevallen toen ik op bed ging liggen ofzo Zou trouwens wel relaxed zijn als ik mezelf kon trainen om zo te slapen, voor me gevoel kon in namelijk gelijk door waar ik gebleven was namelijk! Normaal ben ik mijn bed niet uit slaan vandaar En tsja, ik probeer mijzelf te trainen uit mijn lichaam te treden, het is overigens nog geen één keer helemaal gelukt maar wel dat ik mijn geest uit mijn hoofd voelde komen (hoe zeg ik dit in normaal nederlands ), ik voelde mijn hoofd ook echt omhoogkomen terwijl ik 'los' aan het komen was. Daar kreeg ik een kick van 'yeah het lukt'! weg concentratie.. Als iemand tips/adviezen heeft, graag! |
|
quote: Sharon? |
|
|
|
Zeer regelmatig denk ik dingen die ik 3 maanden tot 2 jaar later zal gaan meemaken. Allemaal erg specifiek zoals een zin die iemand tegen me gaat zeggen, of een grapje ofzo. Als ik dat denk sta ik er niet bij stil dat het die gedachtes zijn, maar het laatste half jaar ben ik die gedachten op gaan schrijven, maar tot nu toe heb ik er nog geen meegemaakt die ik opgeschreven heb. |
|
Zeer regelmatig denk ik dingen die ik 3 maanden tot 2 jaar later zal gaan meemaken. Allemaal erg specifiek zoals een zin die iemand tegen me gaat zeggen, of een grapje ofzo. Als ik dat denk sta ik er niet bij stil dat het die gedachtes zijn, maar het laatste half jaar ben ik die gedachten op gaan schrijven, maar tot nu toe heb ik er nog geen meegemaakt die ik opgeschreven heb. |
|
Ik heb vandaag wat raars mee gemaakt, maar het wal wel lekker. Ik moest nog 20 minuten voor Fred(motor onderdelen) open ging, en zat op de pakeer plaats nog in de auto. Muziek lekker hard aan staan (Rhapsody) Loopt er een best lekker ding voor bij, en ik zeg tegen me zelf, Zooooo die heb een lekker strak kontje , nog geen seconde later draaide ze haar hoofd keek mij recht in m'n ogen en lachte vriendelijk mijn richting uit, en keek nog eens 3 keer achter om. Het was net als of ze wist wat ik had gezegt. Zou het telephatie zijn geweest ??? 'k vind het maar vaag, maar donderdag sta ik er weer en als ze dan weer voorbij loopt maak ik er werk van Wiegen Meister ! |
|
quote: Je bent niets voor niets de king of toeter tits |
|
Nog iets raars : ik heb vandaag 2 cd's GEKREGEN(dus voor niets). Een hardcoregast op mijn werk moest zijn 2 Obituary-cd's kwijt! Ik heb nu dus "Slowly We Rot" en "Cause of Death" eindelijk eens op CD! |
|
quote: HOLY SHIT you lucky motherfscker! Ik wil ook "Slowly..." |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |