|
Auteur: |
|
|
Ik heb ook ooit eens een heel gesprek gehad met Gunther over neo-nazi's tijdens hun concerten enzo... Eerlijk istie zeker! |
|
Heb inderdaad met volle vreugde het interview gelezen. Immortal Pride |
|
op de frontpage neem ik aan? *zoekt adres van frontpage op* Je moeder. |
|
quote: Nou nou... |
|
quote: ja, wanner komt er eens een interview met vazal? en zoja, dan wil ik een spraakmakend interview met vele roddel en achterklap. |
|
komt voor elkaar nu nog een interviewer zoeken "Jullie zijn qua releases niet erg productief. Zijn er al nieuwe nummers geschreven? En zoja, gaan jullie de epische kant (Dim Carcosa) verder uitwerken of gaan jullie weer vvor de snedige thrash-aanpak (Fatherland)?" pssst typfoutje... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-03-2003 15:35] Je moeder. |
|
Er staan wel meer typfoutjes in hoor. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
staat zo lullig om ze allemaal op te noemen he kwam btw tot 6 maar deze viel wel erg op... Je moeder. |
|
Zolang het maar typfouten zijn, kan het me eigenlijk allemaal niets schelen. Hoewel een spellingcheckerding wel makkelijk kan zijn natuurlijk. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
lekkere reclame voor een forum maareh leuk interview ook al ben ik langer niet alles met hem eens... Je moeder. |
|
Erg leuk interview! |
|
Gaaf interview ja. Meer hiervan graag . |
|
Wat een (h)eerlijk openhartig interview las ik op de frontpage. Dat kan ik zeker waarderen, inderdaad meer interviews you say you're men, we know you're cowards |
|
quote:Die type fouten kunnen wel eens ontstaan zijn bij het copy/pasten vanuit word naar mijn html-editor. Sommige zinnen waren zo lang dat ze nogal raar werden afgebroken. Ik heb het zo goed mogelijk gecontroleerd of het zo goed was maar als je er nog een paar ziet mail het dan even. (Gio heeft het geschreven, ik heb het online gezet.) |
Index / Heavy Metal |